Outlook Express til OS X
Fra : Zorilla

Dato : 04-12-01 16:39

Hej,

er der nogen der ved om Outlook Express er på vej til X ?

Peter

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-12-01 16:47

Zorilla <zorilla@bigfoot.com> wrote:

> Hej,
>
> er der nogen der ved om Outlook Express er på vej til X ?

Jeg _ved_ ikke noget, men jeg tvivler - Apple inkluderer jo en udemærket
email client, hvorfor skulle MS så forære en væk, som Apple sansynligvis
ikke vil præinstalere.

Desuden sælger MS en mail e-klient sammen med deres office produkter.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>

Fra : Zorilla

Dato : 04-12-01 17:56

Joh, det er der selvfølgelig noget om. Jeg synes bare ikke Apples Mail er
specielt god når det drejer sig om vedhæftede filer.

Peter

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 04-12-01 18:56

Zorilla <zorilla@mac.com> wrote:

> Joh, det er der selvfølgelig noget om. Jeg synes bare ikke Apples Mail er
> specielt god når det drejer sig om vedhæftede filer.

Vil du uddybe dette? Jeg er ganske tilfreds med Mail med undtagelse af
den irriterende locked mailbox bug.
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : Jesper

Dato : 04-12-01 20:02

> [...]
> ikke vil præinstalere.
>
> Desuden sælger MS en mail e-klient sammen med deres office produkter.

Mail der medfølger i OS X er meget primitiv, den har ikke en brøkdel af
de funktioner som OE har. Der medfølger som bekendt en Entourage til OS
X med Office X, den har jeg mere fidus til.
--
Jesper.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-12-01 20:28

Jesper <triton@titancity.com> wrote:

> Der medfølger som bekendt en Entourage til OS X med Office X, den har jeg
> mere fidus til.

med god grund

- Entougrage X _er_ suveren, sammenlignet med OE5 og E9 til Mac OS 9.

Fra : Franz Berliner

Dato : 05-12-01 00:07

> - Entougrage X _er_ suveren, sammenlignet med OE5 og E9 til Mac OS 9.

Hvis bare de gad at droppe deres proprietære 'en fil til alt' format,
kunne jeg også godt overvindes (og så måtte den også gerne være lidt
hurtigere til søgning). Indtil videre hedder det Eudora 5.1 beta.

--
Mvh | mimer@iname.com
Franz | http://imv.au.dk/~fb

Fra : Zorilla

Dato : 07-12-01 00:27

"Franz Berliner" <mimer@iname.com> wrote in message

> [...]
> kunne jeg også godt overvindes (og så måtte den også gerne være lidt
> hurtigere til søgning). Indtil videre hedder det Eudora 5.1 beta.

Det program er jeg også just hoppet på. Faktisk egentlig ret genialt. Jeg
synes bare lige det tager lidt tid at vende sig til. Lidt forvirrende med
alle de separate vinduer Okay, det kommer jo nok.
Peter