Power luftfilter???
Fra : Dennis Andersen

Dato : 04-12-01 16:23

Hej..

Er her nogen der har prøvet at kører med power luftfilter på en Street
Magic?
Jeg har hørt at det ikke er godt at kører med, men kan der ske noget ved at
kører med det i sommer vejr..? (Ved godt det ikke lige er sommer vejr vi har
mest af lige nu)..

På forhånd tak

--
Mvh.
Dennis Andersen

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 04-12-01 21:55

"Dennis Andersen" <dennis.l.andersen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> kører med det i sommer vejr..? (Ved godt det ikke lige er sommer vejr vi

Hvad skulle der kunne ske?
Jeg har selv et og jeg bruger det da også nu ! Har godtnok overvejet at
skifte et et skumfilter så længe der er så sjappet !

/thomas

Fra : Michael Thomsen

Dato : 12-12-01 19:01

Du skal ikke bruge en skum filter... Det bliver totalt vådt. og slasket..
Har prøvet det med mit Evo filter på en 25mm karburator!

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 12-12-01 22:47

"Michael Thomsen" <gichael@hunters.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal ikke bruge en skum filter... Det bliver totalt vådt. og slasket..
> Har prøvet det med mit Evo filter på en 25mm karburator!
Hellere skumfilter end alm Wannabe KN filter .. Fx det billige hos Protuna
er slet ikke finmasket nok. Der kommer MEGET snavs ind
Det gør der ikke med EVO filtret selv om det måske nok bliver klamt ! bare
husk at gøre det rent og giv det endelig godt med filterolie.

/Thomas

Fra : Klaus G.

Dato : 15-12-01 16:28

> [...]
> Det gør der ikke med EVO filtret selv om det måske nok bliver klamt ! bare
> husk at gøre det rent og giv det endelig godt med filterolie.

Dejavu, kan bare ikke huske hvor jeg har set den reply før...wierd.

--
Klaus G.

Klaus_godt@hotmail.com