Hurtig!... Hvilken sang med vidst nok Meta~
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 04-12-01 15:59

Hvad er det for en sang hvor en meget mørk men kraftig stemme nynner (ved
ikke om nynner staves sådan). Jeg tror vidst nok at det er en Metallica
sang.
Den lyder rimelig sørgelig.

M.v.h Morten Jørgensen
Webmaster og Redaktør på:
www.StartLinket.dk

Fra : Michael Petersen

Dato : 04-12-01 16:15

Jeg kan ikke komme på nogen metallica sang hvor der bliver nynnet specielt
meget. og jeg skulle da mene jeg kender de fleste

Hvad med "Crash Test Dummies" med "mmm mmm mm mmm" han har da en temmelig
dyb stemme

Michael

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 04-12-01 16:28

Tusinde gange mange tak!!! Det var lige den...

M.v.h Morten Jørgensen
Webmaster og Redaktør på:
www.StartLinket.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 04-12-01 17:19

On Tue, 4 Dec 2001 16:15:18 +0100, "Michael Petersen" <mcp_dk@ofir.dk>
wrote:

>Hvad med "Crash Test Dummies" med "mmm mmm mm mmm" han har da en temmelig
>dyb stemme

Jeg turde ikke forslå det