Ja, for pokker, det VIRKER.
Fra : Jan Andreasen

Dato : 04-12-01 15:17

Jeg er begyndt at cykle til og fra mit job, ialt 30 km, jeg skrottede sgu
bilen *griner*, og fes derud af på min mountainbike, til mine taxakollegers
store "spærren øjne op", de troede sgu ikke på mig, he he, nu ved jeg jeg
får smidt de sidste 30 kilo, og ikke blot de første 70, hey, til jer der har
en kamp............

Vind den, i kan godt, giv mig det som julegaven, så er det til at bære, at
jeg holder jul alene for 5. år i rap.

*forøvrigt, jeg er godt øm i måsen, men det er det hele værd......

Fra : Mari

Dato : 08-12-01 00:09

"Jan Andreasen" <jan_andreasen@beskedboks.dk> skrev i en meddelelse news:3c0cdaa5$0$25393$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Vind den, i kan godt, giv mig det som julegaven, så er det til
>at bære, at jeg holder jul alene for 5. år i rap.

Jamen, så må du da gerne vide, at jeg har tabt 16 kg.
ved at gå til spinning i det lokale sport/helsecenter
siden maj i år. Det er bare SÅ fedt.....

> *forøvrigt, jeg er godt øm i måsen, men det er det hele værd......

Cykelbukser.... eller et gel-sadelbetræk gør underværker )

Mh Mari

Fra : Thomas

Dato : 18-12-01 16:19

Har du prøvet med buksefedt eller vaseline ? ;0)