billig vinteropbevaring!!
Fra : HHH

Dato : 04-12-01 14:16

Er der nogen der kender et BILLIGT vinteropbevaringssted til min mc. Privat
såvel som hos forhandlere i Københavnsområdet.

HHH
Honda cb 400 F

Fra : Lasse Hjorth Madsen

Dato : 04-12-01 16:36

Hejsa

Send mig en mail hvis du er interesseret i at dele en plads i en
parkeringskælder på Christianshavn. Der står min egen MC, men der er sagtens
plads til en til. Lejen bliver ca. 160 pr. måned til hver.

Lasse

PS: Fjern [REMOVE] i e-mailadressen.

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 06-12-01 10:45

sigma mc (ringsted) gør det gratis hvis du får udført en service hos dem....
og jeg så også en anden forhandler på sjælland tilbyde det samme kan bare
ikke huske hvem.....

Mvh
Lasse
MBK 7 gear

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-12-01 00:34

"Lasse Hjorth Madsen" <lhm[REMOVE]@ifka.dk> wrote in message
> [...]
sagtens
> plads til en til. Lejen bliver ca. 160 pr. måned til hver.

Det er sådan ca. det samme som de tager for en indregistreret cykel pr.
måned hos Lydmuren. Og det er inkl. vask af cykel, forsejling med WD40,
ladning på batteriet samt "generelt eftersyn" - hvad de så end mener med
det...

Tony
XJ600 (som står og savner asfalten)

Fra : Pein

Dato : 07-12-01 20:23

"Tony Lorentzen" wrote ...

> [...]
>måned hos Lydmuren. Og det er inkl. vask af cykel, forsejling med WD40,
>ladning på batteriet samt "generelt eftersyn" - hvad de så end mener med

Og så står det vist oppe på loftet under lagner (så vældigt).
En tyv skal være knaldHAMrende dygtig for at få den ned derfra.

/Pein

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-12-01 00:55

"Pein" <niels@pein.dk> wrote in message

> Og så står det vist oppe på loftet under lagner (så vældigt).
> En tyv skal være knaldHAMrende dygtig for at få den ned derfra.

Jeps - det er nemlig korrekt at de står oppe under taget skråstreg tagpappet
og bliver hygget om og varmet godt igennem

Tony