Hvem har lavet den fede musik i disse rekl~
Fra : Jonny Jensen

Dato : 04-12-01 13:29

Hej! Jeg er ved at være træt af at høre 10 sekunder af to fede sange.

Er der nogen der ved hvem der har lavet sangene i henholdsvis Nokia ("Rock"
med kvindestemme) og Orange (Noget triphop-inspireret) reklamen?

Gerne både titlen på nummrene og kunsterenes navne

MVH

Jonny.

Fra : nikolaj borg

Dato : 04-12-01 13:39

"Jonny Jensen" <a@b.com> wrote in message
> [...]
> med kvindestemme) og Orange (Noget triphop-inspireret) reklamen?
>
> Gerne både titlen på nummrene og kunsterenes navne

Har du prøvet at kontakte firmaerne, som det foreslås i FAQ'en? Det er
faktisk sjældent, at gruppen er i stand til at svare på disse spørgsmål :(

/Nikolaj
- der modtager et TV-kort i aften, og derefter har mulighed for at stene TV
igen

Fra : Jonny Jensen

Dato : 04-12-01 14:01

FAQ'en? Jeg kender ikke lige noget til nogen Faq MHT musik...
dk.kultur.musik er ikke den gruppe jeg er mest aktiv i

Jonny.

Fra : nikolaj borg

Dato : 04-12-01 14:07

> FAQ'en? Jeg kender ikke lige noget til nogen Faq MHT musik...
> dk.kultur.musik er ikke den gruppe jeg er mest aktiv i

Det er vist også længe siden, at den er blevet postet/nævnt sidst, men du
kan se den her:

http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/

/Nikolaj

Fra : Klaus Ostenfeld

Dato : 04-12-01 15:12

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote in message
nokia
kunstner titel
Emmi "breakable"

Vodafone
the dandy warhols "bohemian like you"

organge kender jeg ikkk

--
Posted from [62.107.91.246]

Fra : Jonny Jensen

Dato : 05-12-01 14:08

> nokia
> kunstner titel
> Emmi "breakable"

Tusind tak for hjælpen!

Jonny.

Fra : Michael

Dato : 04-12-01 16:23

> Er der nogen der ved hvem der har lavet sangene i henholdsvis Nokia
("Rock"
> med kvindestemme) og Orange (Noget triphop-inspireret) reklamen?

i orange-reklamen er det vist et beat fra et af Gorillaz numre (jeg kan ikke
lige huske hvilket).

--
michael

Fra : Jonny Jensen

Dato : 05-12-01 14:07

> i orange-reklamen er det vist et beat fra et af Gorillaz numre (jeg kan
ikke
> lige huske hvilket).

Tusind tak! Track 12, Latin Simone

Jonny.