Vil det få indflydelse på Birdcall??
Fra : Jens Denborg

Dato : 04-12-01 08:57

Udklip fra Ingeniørens nyhedsbrev:

SLUT MED GRATIS SMS
Fra 1. januar skal det ikke længere være muligt gratis at gå ind på en
hjemmeside og skrive en e-mail, der sendes som en SMS. I hvert fald ikke
uden, at det koster ejerne af hjemmesiderne en ny afgift - 20 øre per
SMS - til teleselskaberne.

Vil det mon få indflydelse på vores Birdcall??
mvh Jens

Fra : Gorm Vognsen Jensen

Dato : 05-12-01 20:17

"Jens Denborg" <Jens.Denborg@ericsson.dk> wrote in message
> [...]
> hjemmeside og skrive en e-mail, der sendes som en SMS. I hvert fald ikke
> uden, at det koster ejerne af hjemmesiderne en ny afgift - 20 øre per
Er der ikke tale om brug af en SMS-gateway hos mobilselskabet? Og ikke brug
af den e-adresse a la 45xxxxxxxx@sms.tdm.dk, som mobilselskabet tilbyder?
Det er da ikke så lige til at finde ud af om en e-adresse er til en
mobiltelefon.

> Vil det mon få indflydelse på vores Birdcall??
Det skal da ikke undre mig, at e-adressen til mobiltelefonen bliver en
ekstra tilkøbsydelse, og at kunderne vil blive afkrævet et øre beløb per
modtaget besked. De skal nok finde en måde at vride penge ud af os brugere.

Spørgsmålet er også oppe at vende nyhedsgruppen dk.edb.internet.udbydere,
men der er ikke anden information.

--
Gorm Vognsen Jensen
Smørumnedre