ExitWindowsEx
Fra : Harald

Dato : 04-12-01 08:22

Hej

Jeg er 99% sikker på at jeg engang så et pascal eks. i Delphi help på
hvordan man bruger ExitWindowsEx i Windows NT, der er noget med at man først
skal sætte nogle privileges i NT.
Nogen der kan huske hvor det eks. var eller har koden liggende?

Mvh
HK

Fra : Morten Vahlkvist

Dato : 04-12-01 10:50

Gå ca en måned tilbage og find en tråd som hedder noget med "Shutdown
W95 Vs W2K"

Der er en kodestump som løste det for mig.

MVH

Morten

Fra : Harald

Dato : 04-12-01 15:56