nystartet escort firma søger dig...
Fra : Savini

Dato : 03-12-01 22:55

Hej.

Vil du være med til at sætte dit personlige præg på et "nystartet"
escort/stripper/telefonsex firma? Vil du tjene penge, masser af dem?

Så skal du endelig ikke tøve med at kontakte mig. Jeg søger forskellige
piger, unge/gamle, tynde/tykke, store bryster/små bryster,
blondiner/brunetter, transer/drags osv. Nationalitet ligegyldigt. Det eneste
krav jeg stiller til dig er at du er villig til at arbejde. Alle som skriver
til mig kan forvente job.

Din geografiske lokalitet skal du ikke tænke på.

Har du nogle spørgsmål så skal du endelig ikke tøve. Kontakt mig på
normal@worldonline.dk

Firmaet som passer på sine piger : ^)

Fra : NH

Dato : 03-12-01 22:56

Send et indslag mere af denne slags og vi spammer din mail til døde.

Håber du fatter det lige nu.

Niles

Fra : Savini

Dato : 03-12-01 23:00

point taken, point taken

Thomas

Fra : Anita S

Dato : 04-12-01 18:51

NH <nh@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c0bf4e6$0$25362$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Henrik Andersen

Dato : 06-02-02 00:40

Hehe, overvejer nu jobmuligheden, jeg vejer 115 Kg og når den rare dame nu
skriver:
'Vil du tjene penge, masser af dem' samt 'Alle som skriver til mig kan
forvente job.'

Jeg er frisk

Henrik

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 04-12-01 15:12

On Mon, 3 Dec 2001 22:55:02 +0100, "Savini" <normal@worldonline.dk>
wrote:

>Hej.
>
>Vil du være med til at sætte dit personlige præg på et "nystartet"
>escort/stripper/telefonsex firma? Vil du tjene penge, masser af dem?

neeeej jeg tror sgu faktisk jeg vil spørge Peder om han ikke vil få
lukket din konto - selv om han ikke er net sherif mere - så tror jeg
godt han kan overtales - jeg så ham lige Nakke en Italiensk spammer
han er satme go til det .... han ku fanme finde helt ned i hvor de
viterligt kom fra ...det er der så en del der kan ... men han ku fanme
også finde den internationale lovgivning i det given land , der var
jeg sgu imponeret - men på den anden side så kan du jo skrive en
undskyldning ryde dit eget indlæg - evt kontakte din isp selv hvis du
ikke kan det også få dem til det............

der er sex nok i det - men det er et opslag du har lavet og det høre
sgu ikke hjemme her !

MvH
Bo

Fut :dk.admin.netikette