Outlook express 4.0
Fra : J.S.

Dato : 03-12-01 21:14

Er der nogen der har et link til at hente "Outlook express 4.0" for mac,
Jeg har ledt på Microsofts hjemmeside, men de har gemt den godt,
det er kun 5.0 jeg kan finde

Mvh.
JS

Fra : thomas schreiber

Dato : 03-12-01 21:48

Hvad er der i vejen med OE 5.0?

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : J.S.

Dato : 04-12-01 21:57

thomas schreiber <NOSPAMschreiber@c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ugofb$g2r$1@sunsite.dk...
> Hvad er der i vejen med OE 5.0?

Der er ikke noget i vejen med OE 5.0, den bruger vi på en nyere mac med
system 8.6.
OE 4.0 skal jeg bruge på en ældre mac med system 7.

Mvh.
JS

Fra : Jesper

Dato : 04-12-01 22:37

> [...]

> system 8.6.
> OE 4.0 skal jeg bruge på en ældre mac med system 7.

Det lyder som en rigtig gammel svend! Men jeg har altså en Microsoft
installer med IE 4og OE 4 på lager og jeg kan godt lægge den på en
Hotline server hvis du vil have fat i den.
--
Jesper.

Fra : J.S.

Dato : 07-12-01 22:26

> [...]
> installer med IE 4og OE 4 på lager og jeg kan godt lægge den på en
> Hotline server hvis du vil have fat i den.

Ja, det er en PM 7200/90 med system7.5.2.
Jeg vil gerne ha fat i OE 4.0 da jeg ikke vil til at opgradere systemet for
at kunne bruge OE
5.0 på den maskine. Så hvis du gider at lægge den på en server vil jeg være
meget taknemelig.
Mvh.
JS

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-12-01 23:26

> [...]

> da jeg ikke vil til at opgradere systemet for at kunne bruge OE 5.0 på den
> maskine. Så hvis du gider at lægge den på en server vil jeg være meget

er der nogen speciel grund til at du skal bruge OE ? der er andre og
mere CPU og RAM venlige e-mailklienter

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>

Fra : J.S.

Dato : 09-12-01 21:00

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1f42j2m.zuiviu1179dctN%spam@reippuert.dk...
> [...]

> mere CPU og RAM venlige e-mailklienter
>
> --
> Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

På grund af at vi også kører med OE på vores PC'er. Vi er flere brugere på
de samme maskiner, så jeg er ikke intereseret i at have flere forskellige
mail klienter.

Mvh.
JS

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 09-12-01 21:16

In article <9v0g2r$lvl$1@news.cybercity.dk>, J.S.
> [...]

> de samme maskiner, så jeg er ikke intereseret i at have flere forskellige

ok, de ligner ellers ikke hinanden.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

<icq:131382336>