Regnmåler ?
Fra : Henning Lund

Dato : 03-12-01 20:57

Jeg har en regnmåler som hedder Rain Meter model 7045, den er tilsluttet en
trådløs opsamler samt en trådløs udetemperaturmåler.
Jeg skulle skifte batterier i regnmåleren i dag, tror i så jeg kan finde den
%¤&/¤#""#¤&/(=)=(&%¤#"" brugsanvisning?
Er her en i gruppen som ved hvilken rækkefølge man skal sætte batterierne i
de tre apperater for at få det til at fungere igen, jeg har ingen problemer
med at få udetemp. til at virke, men regnmåleren vil bare ikke vise noget
selv om jeg " regner" i den, der er bare tre vandrette streger i displayet.
ØV !

--
Mvh/Best regards
Henning Lund

Fra : M@rk

Dato : 04-12-01 11:16

Mon, 3 Dec 2001 20:57:19 +0100, berigede "Henning Lund"
<hla@tdcspace.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

> [...]
>selv om jeg " regner" i den, der er bare tre vandrette streger i displayet.

<joke on>

Jeg tror ikke, at det er særligt godt, at man tisser i en regnmåler

<joke off>

Du har prøvet, at tage batterierne nu af alle enheder, sætte
batterierne i igen på alle enheder, med hovedstationen til sidst?

>PS. Søger stilling som deltids direktør.

Don't we all?! )

/Mark

Fra : Henning Lund

Dato : 04-12-01 11:25

"M@rk" <unknown@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror ikke, at det er særligt godt, at man tisser i en regnmåler

Godaw, det var nu heller ikke den fremgangsmåde jeg benyttede, jeg ordnede
den med hånden (regnmåleren)

> Du har prøvet, at tage batterierne nu af alle enheder, sætte
> batterierne i igen på alle enheder, med hovedstationen til sidst?

Tjae både den ene og den anden måde er prøvet, men den #¤%//¤# regnmåler vil
bare ikke med, mener du det er den rigtige måde den du henviser til, eller
er det et gæt?

> Don't we all?! )

Jow men jeg var blandt en stak der blev fyret sidst i november, så hvorfor
ikke satse højt?

Fra : Gert

Dato : 05-12-01 05:51

"Henning Lund" <hla@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
vil
> bare ikke med, mener du det er den rigtige måde den du henviser til, eller

Hejsa
nu kender jeg ikke noget til trådløse regnmålere, men ku det tænkes at et
eller flere af batterierne måske var defekte??
det var bare et bud.

eller kunne der måske eventuelt være en form for reset knap enten på
basestation eller regnmåler?

Med Venlig Hilsen
Gert Ringholm Møller

http://www.gert.r.m.bornholmer.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 05-12-01 08:06

"Gert" <locate@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa
> nu kender jeg ikke noget til trådløse regnmålere, men ku det tænkes at et
> eller flere af batterierne måske var defekte??
> det var bare et bud.

Nej den er skisme kørende igen, det er rækkefølgen af hvorledes man sætter
batterierne i, der skal følges til punkt og prikke for at få skidtet til at
virke.

Fra : M@rk

Dato : 06-12-01 17:52

Wed, 5 Dec 2001 08:05:33 +0100, berigede "Henning Lund"

Og hvad var så den korrekte rækkefølge?

/Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster

Fra : Henning Lund

Dato : 06-12-01 18:46

> Og hvad var så den korrekte rækkefølge?

Først batterier i de udendørs følere, sluttelig i den indvendige
hovedstation.
Voila

--
Mvh/Best regards
Henning Lund.

Fra : M@rk

Dato : 06-12-01 17:53

Tue, 4 Dec 2001 11:25:03 +0100, berigede "Henning Lund"
> [...]

>bare ikke med, mener du det er den rigtige måde den du henviser til, eller

Desværre blot et gæt, dog baseret på tidligere underlige oplevelser med
elektroniske "dimser"

>Jow men jeg var blandt en stak der blev fyret sidst i november, så hvorfor
>ikke satse højt?

Ok - beklager, det var ikke for at lave sjov på din bekostning!

/Mark

Fra : Henning Lund

Dato : 06-12-01 18:49

"M@rk" <unknown@get2net.dk> hamrede det ud i en

> Ok - beklager, det var ikke for at lave sjov på din bekostning!

Det gør ikke det fjerneste, nu har jeg været i arbejde siden 1976, så det er
vel ikke for tidligt med en lille pause?
Shhhhhhhh sig det ikke til nogen, jeg nyder det pt.

Henning

Fra : R.N.

Dato : 08-12-01 17:15

"M@rk" skrev i en meddelelse
> Tue, 4 Dec 2001 11:25:03 +0100, berigede "Henning Lund"
dk.fritid.hus-og-have med:

Når man sidder og læser disse meddelelser kan man godt gå hen og blive
rigtig glad for sin lille lysegrønne gennemsigtige regnmåler, som har tjent
mig godt hele sommeren og efteråret og nu er tget ind midlertidigt for ikke
at revne af frosten. Glæder mig til den skal ud igen om et par måneder.

Venlig hilsen elena@io.dk