Sparekassen Thy og VPC
Fra : Søren Hindsholm

Dato : 03-12-01 20:38

En god ven har jeg i sin tid anbefalet at købe en iMac. Nu vil familien
på home banking ved Sparekassen Thy, som vist bruger et system som mange
banker og sparekasser er fælles om. Ved nogen om dette system ligesom
Den Danske Banks også kan køre på VPC?

--
Venlig hilsen
_____

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 03-12-01 21:56

Søren Hindsholm <sh@aalborghus.dk> wrote:

> [...]
> på home banking ved Sparekassen Thy, som vist bruger et system som mange
> banker og sparekasser er fælles om. Ved nogen om dette system ligesom

Hej Søren

Da VPC emulerer en PC'er fuldstændigt burde Sparekassen Thy sagtens
kunne køre på iMac'en, men hvis du ikke har VPC og først skal købe det,
så vil jeg da hellere anbefale et skift til Jyske Bank - det kører
perfekt til privatbrug uden brug af tilsætningsstoffer til iMac'en......

)

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 04-12-01 01:47

> [...]
> så vil jeg da hellere anbefale et skift til Jyske Bank - det kører
> perfekt til privatbrug uden brug af tilsætningsstoffer til iMac'en......

Ja, men det er bare p.... irriterende at næsten alle banker har valgt en
netbankløsning der kun virker med windows. Selvom man skifter til OS X
så hjælper det heller ikke på netbank problermene

Evt nogen der tør gætte på om det overhovedet kommer til at fungere med
OS X, eller i det hele taget med noget andet end windows? (jeg mener
heller ikke man kan bruge netbank med linux, men ret mig gerne hvis jeg
tager fejl)

Det er virkelig irriterende hvis man faktisk godt vil beholde sin bank
at man skal bruge mærkelige tilsætningsstoffer for at det virker.

--
Mvh Nicolai Brandt

- Nu på icebook

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 04-12-01 08:36

nicstone@mac.com (Nicolai Brandt) writes:

> [...]
> OS X, eller i det hele taget med noget andet end windows? (jeg mener
> heller ikke man kan bruge netbank med linux, men ret mig gerne hvis jeg

Danske Netbank fra Danske Bank virker med Netscape 4.x under x86
Linux. Bare en skam at Netscape 4 er så dårlig at det næsten ikke kan
betale sig.

--
Thomas Bjorn Andersen - tba@gen-v.net
+++ATH

Fra : james

Dato : 07-12-01 17:36

Som sagt...skift til Jyske Bank. Deres system virker med MAC, og: de serverer
gratis kaffe og juice i filialen!

-james

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 07-12-01 17:58

james <airthy@post5.tele.dk> wrote:

> Som sagt...skift til Jyske Bank. Deres system virker med MAC, og: de serverer
> gratis kaffe og juice i filialen!

Fin service til ens netkunder!
--
Mvh Michael Tysk-Andersen