EU Direktib om 2 års Garanti/Reklamationsr~
Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 03-12-01 20:26

Hej NG..

Jeg har lige set "Rene ord på for pengene" på DR1.
Jeg så det lidt overfladisk men bed mærke i af en mand fra DAF sagde at der
fra 1/1 2002 var et nyt EU direktiv der trådte i kraft. Jeg synes også at
han sagde at det betød 2 års garanti.

Hvad er det for et direktiv ?? (evt link)..

Gælder det kun for biler ??

Og er det 2 års garanti eller 2 års reklamationsret ??

2 års garanti på alt ville jo ikke være dårligt. Så er der da i hvert fald
et par ting jeg lige skal vente med at købe !!

MVH
Nikolaj

Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 03-12-01 20:27

UPS.. Jeg kiggede mig vist ikke ordentligt for .. Kan se at det er blevet
diskuteret for ikke så længe siden ..

Sorry..

MVH
Nikolaj