Andet multimedie
bentjuul 3670
Rollover knap med transperent baggrund.
Fra : Thomas Madsen

Dato : 03-12-01 19:39

Jeg har lavet en animeret gif, som skal bruges som knap! Knappen skal fade
hhv. ved mouseOn & Out! Men hvordan gør jeg så det ikk er hele billedet der
fader, men kun selve knappen!

Mvh

Thomas Madsen

Fra : PzyCoBird

Dato : 03-12-01 21:21

Evt. prøve det der forum der blev reklameret med 2 postes inden dig

Fra : jopa

Dato : 03-12-01 22:00

"PzyCoBird" skrev .
> Evt. prøve det der forum der blev reklameret med 2 postes inden dig

Mener du det seriøst ?

--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : PunisherOlsen

Dato : 04-12-01 17:49

Har du ImageReady (PS 5.5 =/>)?

Fra : Thomas Madsen

Dato : 04-12-01 21:52

Yep, ImageReady 3.0 og PS6.0

Fra : PunisherOlsen

Dato : 05-12-01 08:44

Jamen så er det jo bare at klø på !

Du skal havde fat i programmets animations- og tweak muligheder (alt sammen
i animationspaletten). Brug min tutorial inde på
http://home1.stofanet.dk/thepunishers/ps_tuts/ (under web).

PS. Tag dig ikke af sitet ellers....Jeg har ikke arbejdet med det siden
gymnasiet, så det er lidt outdated :)

Mvh
/Rasmus Olsen