Dr Solomon Virex V6.0
Fra : MacMan

Dato : 03-12-01 19:24

Hejsa,

Er der automatisk opdatering i Virex 6? Altså sådan at den selv tjekker om
der er kommet opdateringer og henter dem - ligesom i Norton?
I så fald, er der nogen grund til at give knap 500,- mere for Norton
AntiVirus frem for Virex?

- Morten

Fra : Thomas Hansen

Dato : 03-12-01 19:37

Ja og nej.

/Thomas

Fra : Karen Seiersen

Dato : 03-12-01 22:41

> [...]

> der er kommet opdateringer og henter dem - ligesom i Norton?
> I så fald, er der nogen grund til at give knap 500,- mere for Norton

Hej Morten

Både og.... man køber Virex med ret til opdatering med nye vira 1 gang
månedlig,dog flere gange efter behov. Du kan vælge at spare noget på
dette ved selv, at downloade opdateringerne som du så får oplysning op
pr. mail. Dette giver dig også ret til det seneste program opdateringer
m.m..

Mac hilsen Karen

Fra : MacMan

Dato : 03-12-01 23:42

I brevet "1f3v2pu.xn3pp82o55f0N%kvSLET@DETTEmail.dk" skrev Karen Seiersen
(kvSLET@DETTEmail.dk) den 03/12/01 22:41:

> [...]
> dette ved selv, at downloade opdateringerne som du så får oplysning op
> pr. mail. Dette giver dig også ret til det seneste program opdateringer

Har nu netop købt Virex 6.1 online for $50 :)

- Morten

Fra : Karen Seiersen

Dato : 04-12-01 09:29

> [...]

> (kvSLET@DETTEmail.dk) den 03/12/01 22:41:

> Har nu netop købt Virex 6.1 online for $50 :)

Hej Morten

Nej jeg har købt Virex 5.1 hos Attention Software og så løbende fået
opdateringer, så vidt jeg husker betaler jeg ca. 300,00 årligt få dette.

Lige her i nov. har jeg så fået 6.1 + 7.0 (til OS X) på CD rom tilsendt.

Da jeg første gang købte betalte jeg vistnok kr. 1200,00.

Mac hilsen Karen

Fra : MacMan

Dato : 04-12-01 12:24

I brevet "1f3vwtp.h0pxib7aq9o6N%kvSLET@DETTEmail.dk" skrev Karen Seiersen
(kvSLET@DETTEmail.dk) den 04/12/01 9:29:

> Nej jeg har købt Virex 5.1 hos Attention Software og så løbende fået
> opdateringer, så vidt jeg husker betaler jeg ca. 300,00 årligt få dette.
>
> Lige her i nov. har jeg så fået 6.1 + 7.0 (til OS X) på CD rom tilsendt.

Jeg sagde at _JEG_ lige har købt Virex
- men hvorfor har jeg egentlig ikke fået 7'eren med, sådan en viste jeg slet
ikke at der var? Øv, det er da noget snyd, jeg købte endda fra deres egen
hjemmeside (Dr. Solomon/McAfee).

- Morten

Fra : Peter Gersmann

Dato : 04-12-01 21:56

In article <B83270F4.107D2%nospam@nospam.com>, MacMan
<nospam@nospam.com> wrote:

> - men hvorfor har jeg egentlig ikke fået 7'eren med, sådan en viste jeg
> slet
> ikke at der var? Øv, det er da noget snyd, jeg købte endda fra deres egen
> hjemmeside (Dr. Solomon/McAfee).

Life is a bitch and then you die.

//Peter :-/

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-12-01 18:24

On Tue, 04 Dec 2001 12:24:22 +0100, MacMan <nospam@nospam.com> wrote:

> [...]
> viste jeg slet ikke at der var? Øv, det er da noget snyd, jeg
> købte endda fra deres egen hjemmeside (Dr. Solomon/McAfee).

   Version 7 er kun til Mac OS X, så hvis du stadig bruger
klassisk Mac OS, har du ikke noget at bruge den til.

Med venlig hilsen
Henrik Münster - nu i eget hus
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thøger

Dato : 04-12-01 00:15

> [...]

> der er kommet opdateringer og henter dem - ligesom i Norton?
> I så fald, er der nogen grund til at give knap 500,- mere for Norton

Virex kan faktisk bruges kvit og frit, også med den automatiske update
funktion, men hvis man beslutter sig for at det skal være det man vil
bruge, vil jeg anbefale at man betaler for det, men i teorien kan du
bruge det altid uden at betale en øre...

/Thøger

--
Brutus! - lad den kniv ligge... jeg ved ikke hvad der stikker dig!?!

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 04-12-01 20:27

Thøger <seneca@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
> bruge, vil jeg anbefale at man betaler for det, men i teorien kan du
> bruge det altid uden at betale en øre...

Det er der da vel så meget der kan - naboens stjålne fjernsyn bliver
sandsynligvis også brugt frit og kvit i dette øjeblik!?!

Stig

www.simplesoft.dk - www.macperiferi.dk