e.c 1150
Fra : Allan Larsen

Dato : 03-12-01 19:13

Fra : Peter Brodersen

Dato : 03-12-01 21:09

On Mon, 3 Dec 2001 19:12:51 +0100, "Allan Larsen" <alla@.hotmail.com>
wrote:

Stjernen står for "resten".

Den bruges normalt i forbindelse med framesets, men såvidt jeg husker
er den HTML-mæssigt gyldig nok i andre sammenhænge, fx tables - men
jeg mindes at den ikke er understøttet så godt i andre sammenhænge end
ved frames.

--
- Peter Brodersen
24 Days of Crashmas - julekalender:

Fra : Allan Larsen

Dato : 03-12-01 23:05

Tak for svaret - jeg regnede med det var sådan noget - så det brugt på
www.tvshop.com dk afd.
undrede mig også over at de bruger break sådan <br /> og har lidt for mange
body og head tags -
spekulerede på om det var lavet i et program der brugte de koder.

Fra : Andreas Haugstrup

Dato : 04-12-01 00:48

"Allan Larsen" <alla@.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
mange
> body og head tags -
> spekulerede på om det var lavet i et program der brugte de koder.

4.6.

Mere end et body og head tag er bare noget rod.
--
Andreas
http://www.solitude.dk