Hvorfor det ?
Fra : Jack

Dato : 03-12-01 17:48

Såfremt en bruger prøver at åbne et excel regneark ved at klikke på filen
via stifinder siger den at filen modificeres af brugeren og kan derfor kun
åbnes i skrivebeskyttet tilstand. Såfremt man vælger påmind er det muligt at
gemme den med det rigtige navn efter ca. 10 sek.

Hvis filen åbnes fra excel er der ingen problemer ???

Det er Office 97 på NT4 maskiner !

Alle råd modtages :)

Mvh

Jack

XFUT: dk.edb.programpakker.ms-office

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 03-12-01 18:46

"Jack" <jack.nielsen@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> rigtige navn efter ca. 10 sek.
>
> Hvis filen åbnes fra excel er der ingen problemer ???

Hej Jack

Er der nogen service packs installeret ??

Kan ses under Hjælp => Om Microsoft Excel. Det står på første
linie efter Microsoft (R) Excel 97 ....
--
Mikkel Bundgaard
IT University of Copenhagen

Fra : Jack

Dato : 13-12-01 22:30

Brugeren fandt selv svaret, der skulle en unregserver samt regserver til at
excel.exe og word.exe. Skulle være et kendt problem mellem office 97 samt
NT.

Så er det bare underligt der ikke er nogle i denne gruppe der vidste noget
som helst om dette :(

Surt !

Fra : Allan Ryder

Dato : 29-01-02 01:10

Det er fordi filen er åbnet af en anden bruger, derfor åbnes den kun i
skrivebeskyttet tilstand. Er du helt sikker på at den gemmer den under det
samme navn, og ikke med en extension mere filen?
Allan

Fra : Lars Stokholm

Dato : 28-01-02 22:58

On Mon, 28 Jan 2002 16:10:12 -0800, "Allan Ryder" <rytek@rytek.dk>
wrote:

>Det er fordi filen er åbnet af en anden bruger

Og din tidszone er helt forkert, vi lever ikke i CET zonen.

--

Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Lars Stokholm

Dato : 28-01-02 23:07

On Mon, 28 Jan 2002 22:58:25 +0100, Lars Stokholm
<larsstokholm@mail.dk> wrote:

>Og din tidszone er helt forkert, vi lever ikke i CET zonen.

Bid mig, jeg kigger det forkerte sted, jeg aner ikke om det er CET,
men du er i hvert fald foran:

Date: Mon, 28 Jan 2002 20:48:19 -0800

--

Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : N/A

Dato : 29-01-02 02:10

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-01-02 02:10

Wed, 30 Jan 2002 00:17:54 +0100, skrev "Allan Ryder"
<rytek@rytek.dk>:

>Mand dog, har du ikke andet at tage dig til og checke klokken og tidszonen.

Der er mange, der finder det irriterende med et indlæg, som i
flere timer står som det nyeste ligesom mange finder det
irriterende, når der ikke bliver citeret iflg. netiketten.

<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Lars Stokholm

Dato : 29-01-02 09:59

Er jeg den eneste der ikke kan hente:
<news:f7k58.228$9a2.290225162@news.orangenet.dk> fra Sunsite?

--

Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Morten

Dato : 29-01-02 15:42

> Er jeg den eneste der ikke kan hente:
> <news:f7k58.228$9a2.290225162@news.orangenet.dk> fra Sunsite?

Jeg kan heller ikke.

Mvh.
Morten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-01-02 23:38

Mon, 28 Jan 2002 22:58:25 +0100, skrev Lars Stokholm
<larsstokholm@mail.dk>:

>Og din tidszone er helt forkert, vi lever ikke i CET zonen.

Hvis vi ikke bruger Central Europæisk Tid i DK, hvad bruger vi
så?

Det er iørigt newsserveren, som indsætter det og ikke afsenderen,
men afsenderens pc står til en amerikansk tidszone.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 28-01-02 23:50

On Mon, 28 Jan 2002 23:38:26 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Hvis vi ikke bruger Central Europæisk Tid i DK, hvad bruger vi
>så?

Kjøvenhavnertid? :) Hent nogel flere indlæg Knud, jeg har rettet mig
selv (en halv time før du skrev). Men det gør ikke hans tidszone mere
rigtig.

--

Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-01-02 23:56

Mon, 28 Jan 2002 23:50:11 +0100, skrev Lars Stokholm
<larsstokholm@mail.dk>:

>Kjøvenhavnertid? :)

Den forsvandt omkring første verdenskrig - og det er ikke engang
løgn.

Indtil da var vestjysk 20 minutter bagefter Kjøbenhavn og
Bornholm 20 minutter foran.

>Men det gør ikke hans tidszone mere rigtig.

det skrev jeg også nedenunder.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 29-01-02 10:03

On Mon, 28 Jan 2002 23:55:45 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Den forsvandt omkring første verdenskrig - og det er ikke engang
>løgn.

Jeg ved det, det er rimeligt komisk, men helt præcist var det vist i
1894 vi blev tilmeldt det tidszonesystem vi har idag. Nå pyt, det er
vel også OT :) Jeg stopper nu, så der er ingen der behøver at futte
mig.

--

Venlig hilsen
Lars Stokholm