Win XP og Terra TV kort
Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-12-01 17:32

Hej !

Jeg har et Terra TV Value kort, som har virket meget fint i en Win98 PC !

Jeg har nu lagt Windows XP på den - og så kan jeg IKKE få TV kortet til at
fungere ?

Jeg har prøvet, at hente nye drivere - men er ikke 100% sikker på at det er
de rigtige - de fungerer ihvertfald ikke stort bedre end de gamle ?

Har nogle prøvet det - og fået det til at virke ?

Så modtager jeg meget gerne et praj om hvordan !

På forhånd mange tak !

--

Jan Vestergaard
Email: jan@jve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Ivan Kristensen

Dato : 03-12-01 22:24

HAR du brugt Win2000 driverne ? - ellers er det måske det der er galt !!

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-12-01 15:39

"Ivan Kristensen" skrev i en meddelelse:
> HAR du brugt Win2000 driverne ? - ellers er det måske det der er galt !!

Ja - det skulle det være - men jeg kan da prøve at søge/hente igen.......

Har du tilfældigvis et link til en, der virker ?

Fra : LaC

Dato : 04-12-01 15:48

> Har du tilfældigvis et link til en, der virker ?

ftp://ftp.terratec.net/Receiver/TerraTValue/Applications/TV_App_WDM_1.11.exe

Skulle være den nyeste driver. Ved ikke om den virker.
Se evt. her: http://www.terratec.de/support/treiber.htm

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-12-01 23:06

"LaC" skrev i en meddelelse:

ftp://ftp.terratec.net/Receiver/TerraTValue/Applications/TV_App_WDM_1.11.exe

> Skulle være den nyeste driver. Ved ikke om den virker.
> Se evt. her: http://www.terratec.de/support/treiber.htm

Jo tak - det første link er softwaren, som jeg også selv havde fundet....

Men den brokkede sig over at der ikke var indlæst en driver - der fandt jeg
så en anden driver på dit andet link - og der fandt jeg enanden driver - og
den ser ud til at fungere - ihvertfald kører programmet nu uden at brokke
sig over driveren !

Og der er også fint billede på

Men ingen lyd ;-(

Nå - jeg må jo rode lidt videre !