Hacker angreb - hjælp!!
Fra : Henning Sørensen

Dato : 03-12-01 17:07

Hej

Sidste mandag var jeg to gange indenfor 1½ time udsat for et forsøg med en
trojansk hest fra en kunde ved en tysk udbyder (foni.net). Min firewall
stoppede angrebene, og jeg anmeldte episoden til politiet. Samtidig bad jeg
den tyske udbyder stoppe kundens videre færden.

I dag har jeg igen haft fornøjelsen af et angreb med en trojansk hest fra
samme udbyder, og igen anmeldt til både politi og den tyske udbyder.

Men... er der ikke mere jeg kan gøre?

Heldigvis virker min firewall, så der sker jo ikke noget ved det. Men
idi.... skal jo stoppes; jo hurtigere jo bedre. Alle ideer er derfor
velkomne!

Mvh

Henning Sørensen

Fra : Deaster

Dato : 05-12-01 10:34

--
"Henning Sørensen" <75862988@privat.dk> wrote in message
> [...]
>
> Heldigvis virker min firewall, så der sker jo ikke noget ved det. Men
> idi.... skal jo stoppes; jo hurtigere jo bedre. Alle ideer er derfor

På hvilken måde vedrører det denne NG?

Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig
selv og ikke Microsoft.