Løst toiletsæde?
Fra : Per Værum Mikkelsen

Dato : 03-12-01 13:39

Jeg har netop monteret et nyt toiletsæde, men det skrider uanset hvor hårdt
det bliver spændt. Jeg har forsøgt med flere "Storm P"-løsninger, men lige
lidt hjælper det. Findes der nogle fif?
m.v.h. Per

Fra : SAFE_KILL

Dato : 03-12-01 13:54

Hej

Det let`

Men hvordan var det nu lige han gjorde. ???

Prøv på TV2.dk

Der finder du løsningen.

Mvh. Per

<3c0b71e8$0$29593$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 03-12-01 14:13

On Mon, 3 Dec 2001 13:54:16 +0100, "SAFE_KILL" <Permoje@adslhome.dk>
wrote:

>Det let`
>
>Men hvordan var det nu lige han gjorde. ???
>
>Prøv på TV2.dk
>
>Der finder du løsningen.

Hvis du mener det var Leth som gjorde det, så er det da dr.dk der skal
kigges på..

http://www.gartneriet.dk

Fra : SAFE_KILL

Dato : 10-12-01 16:05