Access97 til Access2002
Fra : Søren L.

Dato : 03-12-01 11:07

Hej.

Agghhh.. hvor jeg dog hader MS! (okay.. er nok bare lidt muggen nu). Jeg har
en ganske alm. Access97 database il (mdb) som jeg gerne vil indlæse i min
Access2002, men den kommer hele tiden og siger at den ikke kan åbne eller
konvertere, da jeg ikke er medlem af den rette gruppe!? Jeg _har_ læst
hjælpen og den siger, at hvis det er en Access97 fil, skal den konverteres
men hallo.. det er jo dét jeg ikke kan!?

Nogen der kan hjælpe?

Hilsen Søren

Fra : Søren L.

Dato : 03-12-01 14:44

> [...]
> hjælpen og den siger, at hvis det er en Access97 fil, skal den konverteres
> men hallo.. det er jo dét jeg ikke kan!?

Hmm.. nu har jeg fundet fejlen (efter flere timer). Den fil jeg ikke har
kunnet åbne, er blevet afsendt fra en Outlook97 (og til min postkasse som
åbnes med OutlookXP). Det ser ud til, at når filen (den samme fil) bliver
sendt fra O97 fylder den 132KB og når den bliver sendt via OXP, fylder den
136KB!? I hvert fald virker det fint, hvis filen bliver sendt fra OXP. Hmm..
O97 går da ikke ind og modificere eller komprimere filen???

Hilsen Søren