god samvittighed
Fra : Jørgen Angel

Dato : 03-12-01 10:18

Nu har jeg god samvittighed, det er en god fornemmelse og kan anbefales!
Jeg taler om MacSOUP og registrering. Det er jo et godt program og med
Kagi et det nemt. Det koster kun en dansk 100-kroneseddel (hvis man
klikker i dansk valuta), en kuvert og et frimærke til USA.

Jørgen

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 04-12-01 20:27

Jørgen Angel <angel@inet.uni2.dk> wrote:

> [...]
> Kagi et det nemt. Det koster kun en dansk 100-kroneseddel (hvis man
> klikker i dansk valuta), en kuvert og et frimærke til USA.

Det manglede da også bare med det efternavn!

Stig

www.simplesoft.dk - www.macperiferi.dk

Fra : Jørgen Angel

Dato : 04-12-01 20:49

Stig Leerbeck <stigleerbeck@mac.com> wrote:

> Det manglede da også bare med det efternavn!
>
> Stig

Ja, det forpligter, sigen nogle. Men nu kan du jo ikke se om jeg har
sorte eller hvide vinger!

Kan det i øvrigt passe, at jeg husker dit navn fra artikler om scannere
mv??

hilsen
Jørgen (Angel)

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 05-12-01 14:12

> [...]

> sorte eller hvide vinger!
>
> Kan det i øvrigt passe, at jeg husker dit navn fra artikler om scannere

Ja, det kan det godt!