Ringenes herre
Fra : Tiwaz

Dato : 02-12-01 23:10

Kort og godt... Hvad hedder verden som Middle-earth er en del af???ername = 'news.worldonline.dk' and Active = 1K - 7K.

http://www.kandu.dk/

Fra : Anders Hertz

Dato : 03-12-01 09:48

On Sun, 02 Dec 2001 22:09:48 GMT, "Tiwaz" <Tiwaz.news@kandu.dk> wrote:

>Kort og godt... Hvad hedder verden som Middle-earth er en del af???ername = 'news.worldonline.dk' and Active = 1K - 7K.

Såvidt jeg husker hedder den Arda. Prøv evt. google eller din
favorit-søgemaskine.

Anders

Fra : Mikster

Dato : 03-12-01 14:55

"Anders Hertz" <a_hertz.ReMoVe@yahoo.com> skrev i en meddelelse

= 'news.worldonline.dk' and Active = 1K - 7K.

> Såvidt jeg husker hedder den Arda. Prøv evt. google eller din
> favorit-søgemaskine.

Eller en af tolkien grupperne i alt. eller alt.fan. -domænerne.
En af dem er vist nok kommerciel, men i den anden vil du kunne få svar på
alt!!

VH MIKKL

Fra : Andrew

Dato : 03-12-01 20:57

Tiwas wrote:

> ername = 'news.worldonline.dk' and Active = 1K - 7K.

??????????

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 04-12-01 11:35

Andrew spurgte: