Andet multimedie
bentjuul 3670
scanner med arkføder - forslag ?
Fra : B. Jakobsen

Dato : 02-12-01 22:33

Kan nogen foreslå mig en scanner med arkføder ? Gerne SCSI og Mac/PC
kompatibel
Kh
Bjørn

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 03-12-01 01:26

"B. Jakobsen" <studio@smalbro.dk> wrote in message
> Kan nogen foreslå mig en scanner med arkføder ? Gerne SCSI og Mac/PC
> kompatibel

Hvor meget må den koste?

Hewlett Packard ScanJet 7450c koster iflg. EDBpriser 5.070,- incl.
moms og 5.999,- hos HP selv.

http://hjemme.hp.dk/prod_detail.php3?prodnum=C7718A

Jeg har ikke erfaringer med netop den scanner, men HP plejer generelt
at være ganske gode. Den har både SCSI og USB, men ser ikke ud til
at virke sammen med Mac.

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : Beacon

Dato : 04-12-01 11:55

"B. Jakobsen" <studio@smalbro.dk> skrev i en meddelelse
| Kan nogen foreslå mig en scanner med arkføder ? Gerne SCSI og
Mac/PC
| kompatibel

Øhh, hvad skal du bruge den til ?
På arbejde har vi en Fujitsu (her må grines)
Den scanner vi tekst / stregtegninger med i 600dpi og med arkføderen
klarer den nemt begge sider af 45 A4 ark pr. minut!!!
Model kan jeg ikk' lige huske men finder det gerne hvis nogen er
interesseret.
Og prisen... så vidt jeg husker omkring 35.000.-

--
Kim Thranborg
Flower @ 24790586

Fra : Emil Hauch Jensen

Dato : 10-12-01 17:01

Hvis du skal have noget BILLIGT, så har mine forældre en Cannon printer, jeg
tror den hedder BJC-2100 - og til dem kan man få et scanne hoved, istedet
for en blækpatron.

--
-Mvh.
-Emil hauch Jensen