Siemens S45 WAP-opsætning - hjælp!!
Fra : p

Dato : 02-12-01 21:53

Jeg har købt en Siemens S45 og har problemer med at få WAP (via
wapportal.dk) til at fungere sammen med et Tele Danmark abonnement... jeg
får en fejlmeddelelse "Indholdstypen understøttes ikke".

Er der nogen, der kan hjælpe mht. opsætningen...??? TAK!!

Fra : Trine

Dato : 03-12-01 22:50

OPSÆTNING TIL WAP

Der er en telefon, der hedder Siemens SL45, så jeg sender dig WAP
opsætningen til den:
Manuel WAP-opsætning:
Tryk på knappen "Menu"
Vælg Surf/Fun med "pil op/ned" og tryk "Vælg"
Vælg Internet med "pil op/ned" og tryk "Vælg"
Vælg Profiler med "pil op/ned" og tryk "Vælg"
Vælg Nyt opslag med "pil op/ned" og tryk "Vælg"
Ved Profilnavn: indtastes f.eks. "TDM" og der trykkes "pil ned"
Ved Indvalgsnr.: indtastes "+4540390909" og der trykkes "pil ned"
Ved Forbind.-type vælges ISDN med "pil højre/venstre" og der trykkes "pil
ned" Ved Bruger: indtastes "tdk" og der trykkes "pil ned" Ved Adgangskode:
indtastes "waptdk" og der trykkes "pil ned" Ved IP-adresse indtastes
"194.182.251.015" og der trykkes "pil ned"
(Cursor'en flyttes v.h.a. "pil højre/venstre) Ved IP-port skal stå "9201" og
der trykkes "pil ned" Ved Startside indtastes "http://wap.tdkmobil.dk"
(Cursor'en flyttes v.h.a. "pil højre/venstre og "." fås ved 4 hurtige tryk
på "0 +" tasten) Opsætningen afsluttes med tryk på "Gem" Herefter vælges
profilen TDM med "pil op/ned" og der trykkes "Vælg" Menusystemet forlades
med tryk på "Læg-på"
Håber det hjælper dig igang.

Held og lykke, det virkede på min

Trine

Fra : keyser_soze

Dato : 04-12-01 09:31

Det du beskriver svarer på nær wap-adressen fuldstændig til mit opsæt.
Jeg forsøgte at koble op via wapportal.dk, men har i stedet i dag prøvet
vicpeople.dk og det virker...

Tak alligevel!