Hvide skiver til speedometer
Fra : Vissing

Dato : 02-12-01 20:30

Hej alle.
Jeg er igang med at renovere min Honda CBR600 fra 1988, i den
forbindelse vil jeg have hvide skiver i instrumeterne, men jeg kan bare
ikke finde nogen.
SÅ. Er der nogen der ved hvor de kan købes eller er der nogen der ved
hvordan man selv gør?
Jens

http://www.kandu.dk/

Fra : Foo Bar

Dato : 02-12-01 21:38

> SÅ. Er der nogen der ved hvor de kan købes eller er der nogen der ved
> hvordan man selv gør?

Jeg ved det ikke, men det er vist en temmelig populær form for
'customisering' på dk.fritid.bil - så måske skulle du stikke hovedet forbi
derovre og kaste spørgsmålet for ulvene dér?!

Claus - CBR600F2 - med sorte skiver...

Fra : Michael K.S.

Dato : 03-12-01 07:33

On Sun, 02 Dec 2001 19:29:39 GMT, "Vissing" <Vissing.news@kandu.dk>
wrote:

>SÅ. Er der nogen der ved hvor de kan købes eller er der nogen der ved
>hvordan man selv gør?

http://www.deltagfx.com

Ikke akkurat billigt og de lister heller ikke specifikt til sådan en
gammel fætter,men kan dog lave det.

-M

Fra : Janus

Dato : 03-12-01 15:20

huh er de på svampe eller hvad?
Jeg var lige ved at bestille sådan nogen urskiver til min fzr 600, fordi
hastighederne står i miles, men 300 NOK, pr/skive er jo det rene røveri

/Janus

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 03-12-01 11:22

"Vissing" <Vissing.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke finde nogen.
> SÅ. Er der nogen der ved hvor de kan købes eller er der nogen der ved

Du burde da vide at fynboer ved alt !!!!!!

Det her firma laver bl.a. også specielle urskiver til speedometre.......
http://klisterprint.dk/

Thore Jensen

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-12-01 21:23

> [...]
> ikke finde nogen.
> SÅ. Er der nogen der ved hvor de kan købes eller er der nogen der ved

Der var en inde i dk.fritid.bil , der selv lavede det til hans bil, hans
scannede skiverne og vendte "eller hvad man kalder det" farverne om, mener
han hed Bjørn, og køre i kadett

Mvh Jesper