Yamaha Dt125R link
Fra : Ksa

Dato : 02-12-01 19:10

Jeg havde en gang et link til en side med værkstedshåndbog eller var det
tips. til sådan en Dt´er er der ikke lige en som gider at gi mig det igen.

Ksa Dt125R Duc.900SL

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 02-12-01 20:05

> Jeg havde en gang et link til en side med værkstedshåndbog eller var det
> tips. til sådan en Dt´er er der ikke lige en som gider at gi mig det igen.
> Ksa Dt125R Duc.900SL

Henning Olsen, Esbjerg har skrevet nogle tips på
http://home2.inet.tele.dk/aspcox - måske det er dem du mangler ?

/A

Fra : Ksa

Dato : 02-12-01 20:51

Det var lige den side jeg ledte efter tak.

Ksa

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 03-12-01 09:57

> Det var lige den side jeg ledte efter tak.

Han har ikke opdateret siden det sidste års tid. Men han er lige blevet
færdig med en hovedrenovering af motoren (incl ny plejstang, stempel, og
alle lejer) så han har motorens opbygning i frisk erindring ... Så bare
skriv til ham hvis du har konkrete spørgsmål. Han er en del på nordsøen uden
news adgang så han følger ikke med her.

/A