Mine Apple Pro Speakers passer ikke til mi~
Fra : Lasse

Dato : 02-12-01 16:06

Jeg fik mine nye Pro Speakers fra Apple Shop ...... og opdagede, at der
ikke er en passende udgang til højtalerne fra min G4 .... den er
produceret før d. 1. januar 2001 ...

Er der noget jeg kan stille op for at klare ærterne (højtalerne) eller
skal jeg sætte dem til salg igen?

Four Winds

Lasse

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 02-12-01 16:36

Lasse <lasse@pathfinder.dk> wrote:

> [...]
> produceret før d. 1. januar 2001 ...
>
> Er der noget jeg kan stille op for at klare ærterne (højtalerne) eller

Det tror jeg godt nok ikke, for den specielle udgang der kræves er
nemlig forstærket. Den er lavet specielt til Apple's egne højtalere.
Medmindre du kan lave noget fiksfakseri med dit anlæg, så ser det nok
sort ud...

....men mon ikke du kan finde en køberm, der vil spare en smule på
nyprisen?

--
Mvh.
René Frej Nielsen