Hvor får man fat på OSX 10.1 opdat.?
Fra : Jens og Michala

Dato : 02-12-01 14:42

Hi all
Jeg har en PBG4 med OSX 10.0 installeret. Nu vil jeg meget gerne have
opgraderet til nyeste version, men hvor kan man få fat i en CD. Jeg har
prøvet Apple uden svar...

Nat

Fra : MacMan

Dato : 02-12-01 15:03

I brevet "B82F8904.172%stighans@mail1.stofanet.dk" skrev Jens og Michala
(stighans@mail1.stofanet.dk) den 02/12/01 14:42:

> Hi all
> Jeg har en PBG4 med OSX 10.0 installeret. Nu vil jeg meget gerne have
> opgraderet til nyeste version, men hvor kan man få fat i en CD. Jeg har
> prøvet Apple uden svar...

Prøv Fredgaard eller OfficeLine, eller køb den hos MacStore
(http://www.macstore.dk) for 1,- + porto.

- Morten

Fra : Jens og Michala

Dato : 04-12-01 23:06

d. 02/12/01 15:02 skrev MacMan på nospam@nospam.com i artiklen
B82FF310.10700%nospam@nospam.com:

> [...]
> (stighans@mail1.stofanet.dk) den 02/12/01 14:42:

> Prøv Fredgaard eller OfficeLine, eller køb den hos MacStore

Tak for hjælpen....
Jens