D-link 804 redirection
Fra : Knud Oluf Petersen

Dato : 02-12-01 14:08

Jeg har et internt netwærk som et tilsluttet internettet igennem en d-link
804 dsl router.

Jeg har opstillet min egen linux apache server, men jeg har probelmer med at
kunne serveren igennem min router ude fra internettet.

Jeg kan sagtens komme på internettet... så forbindelsen er ok!

Jeg kan også pinge den ip jeg har fået tildelt af teledanmark.

Hvis jeg går uden om routeren kan jeg godt komme i kontakt med min apache
server.

Under "Port Redirection" har jeg følg.
incoming port 80 (det må vel være fra internettet)
local port 80 (det må være på localsiden)
local ip 192.168.0.3 (det er den linux maskine med apache serveren)

Er der nogen der har nogen som helst ide om hvad jeg kan have gjort
forkert???