Begynder - upload driller - FP2000
Fra : Søren Trelborg

Dato : 02-12-01 13:24

Jeg bruger Telia til internet.
Når jeg forsøger at udgive vil den under "Udgiv" have en angivelse af, hvor
det skal udgives.

Jeg har fra Telia fået en FTP Server adresse, et brugernavn, en adgangskode
og en personlig hjemmeside.

Hvad skal bruges hvor ?

Hvis jeg bruger FTP-serveradressen kommer der et nyt billede hvor den beder
om navn og adgangskode, og samtidigt fortæller at denne handling kræver
"slutbrugertilladelse". Jeg har forsøgt at kombinere, men uden held - jeg
bliver afvist hele tide.

Søren

Fra : Michael Jensen

Dato : 02-12-01 16:32

"Søren Trelborg" <soren.trelborg@adr.dk> wrote in message
> Jeg bruger Telia til internet.
> Når jeg forsøger at udgive vil den under "Udgiv" have en angivelse af,
hvor
> det skal udgives.

Det lyder som om du med "Udgiv" mener den funktion der er inde i frontpage,
og så vidt jeg ved kan du kun bruge denne funktion hvis din udbyder
understøtter dette. De passwords osv du har fået tilsendt er højst
sandsynligt til brug i et FTP program. Det er det man "normalt" bruger. De
fleste udbydere plejer at anbefale et bestemt program, som de så har lidt
hjælp til på deres hjemmeside, men om dette gælder Telia skal jeg lade være
usagt.

Michael