J.dag
Fra : m.grewy

Dato : 02-12-01 11:29

Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-12-01 16:01

m.grewy wrote:

> http://www.mc-chaufforerne.dk/galleri2001/j-dag/

*GYYYS*

Ud fra de billeder kan man nemt få et fuldstændigt fejlagtige indtryk af at
jeg var beruset ...men jeg var da ikke den eneste
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : m.grewy

Dato : 02-12-01 18:28

Jes Vestervang skrev i en

*GYYYS*

Ud fra de billeder kan man nemt få et fuldstændigt fejlagtige indtryk af at
jeg var beruset ...men jeg var da ikke den eneste
--
Nej du var langt fra den eneste der var fuld.
Men du var næsten den eneste der lagde sig til at sove

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-12-01 23:50

m.grewy wrote:

> [...]
> --
> Nej du var langt fra den eneste der var fuld.

> Men du var næsten den eneste der lagde sig til at sove

Ja, det var kun Pein, Barfod og mig svjh. Det var egentlig Jakob
Barfods skyld at Pein og jeg lagde os til at sove, for det var ham som
slæbte os i seng ...ikke fordi jeg husker så meget at det selv

Fra : Jakob Barfod

Dato : 03-12-01 12:10

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse :

>Ja, det var kun Pein, Barfod og mig svjh. Det var egentlig Jakob
>Barfods skyld at Pein og jeg lagde os til at sove, for det var ham som
>slæbte os i seng

Hæ. Ja, du får eet gæt, hvem det er jeg tørrer op efter:
http://www.mc-chaufforerne.dk/galleri2001/j-dag/picture.php?show=film_039.jp

Jakob

Fra : Armand

Dato : 03-12-01 16:08

Jakob Barfod <jbarfod_FJERNDETTEFORSPAM@ruc.dk> skrev i en
> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse :
>
> Hæ. Ja, du får eet gæt, hvem det er jeg tørrer op efter:
> http://www.mc-chaufforerne.dk/galleri2001/j-dag/picture.php?
> show=film_039.jpg

For den stedkendte og folk der er årvågne nok, ses Jes på et andet
billede i sofaenden lige ved siden af!
Det er nok ikke forhastet at drage sine konklusioner derudfra

--
Armand.

Fra : Jakob Barfod

Dato : 03-12-01 17:02

> For den stedkendte og folk der er årvågne nok, ses Jes på et andet
> billede i sofaenden lige ved siden af!
> Det er nok ikke forhastet at drage sine konklusioner derudfra

Niks. Bare der dog havde været klokkeslet noteret på billederne såvel som
dato

--
Jakob

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-12-01 23:37

Jakob Barfod wrote:

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Niks. Bare der dog havde været klokkeslet noteret på billederne såvel som
> dato

*rofl* Man kan nu godt fornemme et vist handlingsforløb fra nummer 29 til
39

--
mvh Jes Vestervang - der har det med at gøre sig bemærket

Fra : Morten Dahl

Dato : 04-12-01 09:29

*rofl* Man kan nu godt fornemme et vist handlingsforløb fra nummer 29 til
39

jeg vil nu godt lige bemærke at det gik galt laangt før nr. 39. faktisk
allerede omkring 31 Såhudtjegvisker så var det motorikken der gik
kludder i først, så kordineringsevnen og så totalt nedbrud omkring 37 .

Hvis du er intresseret skal jeg da gerne opfriske din hukommelse fra 29-37.
Men det tror jeg vi tager når nu påskebajeren skal bydes velkommen, men jeg
vil altså ikke sidde ved siden af dig (helst ikke samme bord) næste gang,
du grisser for meget. ½ af alle øl du var i nærheden af væltede altid på
mystisk vis, og til sidst lod vi viskestykkerne ligge ovre hos os..

Men hyggelig aften, omend næste morgen var slem.. for ikke at snakke om
natportien der ihvertfald ikke var glad for os da vi dukkede lidt højrøstet
op midt på natten.

-
Morten Dahl

Fra : Morten Dahl

Dato : 04-12-01 09:41

"Morten Dahl" <news@mekasign.dk> skrev i en meddelelse

> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> >
> *rofl* Man kan nu godt fornemme et vist handlingsforløb fra nummer 29 til
> 39

du Jes, hvad er så kommentaren til 40 / 41. ikke at jeg forventer du kan
huske episoden... Men der også nogen der har været lidt efter dig, der er jo
næsten ikke nogen kompromiterende billeder af Pein! ikke at der ikke var
mulighed for det, han blev jo også lidt kvæstet. Men formåede da at holde
sildenene indenbors (or dog var han ikke også ude at køre med porcælensrat?)

-
Morten Dahl
- Der ikke lavede den store underholdning..

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-12-01 17:48

Morten Dahl wrote:

> "Morten Dahl" <news@mekasign.dk> skrev i en meddelelse

> du Jes, hvad er så kommentaren til 40 / 41.

Aner det ikke

> ikke at jeg forventer du kan
> huske episoden...

Hmm

> Men der også nogen der har været lidt efter dig, der er
> jo næsten ikke nogen kompromiterende billeder af Pein! ikke at der ikke
> var mulighed for det, han blev jo også lidt kvæstet.

Det er da altid noget at jeg ikke er den eneste Las os lige køre lidt
på Pein

> Men formåede da at
> holde sildenene indenbors

Det huskede jeg ikke engang. Jeg blev egnetlig lidt forvirret, daArmand
hentydede til det næste dag, jeg anede ikke hvad han snakkede om

> (or dog var han ikke også ude at køre med
> porcælensrat?)

Spørg ikke mig

> -
> Morten Dahl
> - Der ikke lavede den store underholdning..

Kylling!

Fra : Pein

Dato : 05-12-01 00:01

"Morten Dahl" wrote ...

> næsten ikke nogen kompromiterende billeder af Pein!
Dem var der nok af første gang jeg var med.

> ikke at der ikke var mulighed for det, han blev jo også lidt kvæstet.
Jo tak!

> Men formåede da at holde sildenene indenbors
If you say so

> (og dog var han ikke også ude at køre med porcælensrat?)
Siden ingen tilsyneladende husker noget - nej. (går den så går den)
Jeg kan med sindsro sige: Ingen måtte tørre op efter *mig*.

Jeg har dog ingen hukommelse omkring det tidspunkt hvor jeg har fået
bevæget mig fra stueetagen og op ovenpå for at sove, men jeg faldt om med
appel. Det eneste jeg husker lige der, var at Jes allerede *var* i dyb
søvn.
Og tak til Jakob Barfod for at tage mine sko og briller af, og lægge et
tæppe over (han siger i hvert fald det var ham). En ven i nøden.
(Hey Jakob, måske du kan hjælpe mig med at flytte torsdag eller fredag d.
13/14 dec. om formiddagen? Jeg mangler desparat en flyttehjælper. I dag
måtte jeg egenhændigt bære rundt på en opvaskemaskine. Tung og uhåndterlig
dims sådan een.)

/ Pein

Fra : Jakob Barfod

Dato : 06-12-01 09:26

"Pein" <niels@pein.dk> skrev i en meddelelse
> Og tak til Jakob Barfod for at tage mine sko og briller af, og lægge et
> tæppe over (han siger i hvert fald det var ham). En ven i nøden.

Selv tak. Det var en kæmpeopgave, for jeg måtte samtidig bruge de fleste af
mine kræfter på at forhindre væggen i at vælte!

> [...]
> måtte jeg egenhændigt bære rundt på en opvaskemaskine. Tung og uhåndterlig

Uha - jeg er ikke helt sikker på, at chefen synes, at "ud at køre med stor
tung lastbil med en eksil-motortosse" er gyldig fraværsgrund. Selv om det
sikkert kunne være sjovt.

Hvorfor flytter du i hverdagene?

--
Jakob

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-12-01 17:52

Morten Dahl wrote:

> [...]
> allerede omkring 31 Såhudtjegvisker så var det motorikken der gik
> kludder i først, så kordineringsevnen og så totalt nedbrud omkring 37 .

*lol* Det kan jo ligesågodt være noget du finder på, for jeg kan ihvertfald
ikke husle det

> Hvis du er intresseret skal jeg da gerne opfriske din hukommelse fra
> 29-37. Men det tror jeg vi tager når nu påskebajeren skal bydes
> velkommen

Ja, vi skal ikke have alt for meget foreviget på nettet

> men jeg
> vil altså ikke sidde ved siden af dig (helst ikke samme bord) næste gang,
> du grisser for meget.

*lol*

> ½ af alle øl du var i nærheden af væltede altid på
> mystisk vis, og til sidst lod vi viskestykkerne ligge ovre hos os..

Høh Tsk, tsk, hvis jeg var en pæn ung mand så ville jeg skamme mig

> Men hyggelig aften, omend næste morgen var slem.. for ikke at snakke om
> natportien der ihvertfald ikke var glad for os da vi dukkede lidt
> højrøstet op midt på natten.

Var jeg oppe om natten?

Fra : Armand

Dato : 04-12-01 20:42

Morten Dahl wrote:

> Men hyggelig aften, omend næste morgen var slem.. for ikke at snakke
> om natportien der ihvertfald ikke var glad for os da vi dukkede lidt
> højrøstet op midt på natten.
Var jeg oppe om natten?

GRILL

Dér bevidner du virkeligt din tiltro til at alt kan have sket

[din indrykning svigter forøvrigt igen!]

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-12-01 22:47

Armand wrote:

> GRILL

Høhø

> Dér bevidner du virkeligt din tiltro til at alt kan have sket

Ja, snaps virker lidt ligesom den der hukommelsesslettetingest fra filmen
Men in black ...ihvertfald når det doseres korrekt

> [din indrykning svigter forøvrigt igen!]

Ja, der var jo en der sagde at min ændring ikke hjalp, hvilket fik mig til
at stille det tilbage igen, men da jeg så læste dit indlæg ændrede jeg det
igen, så nu skulle det atter fungere

Fra : Armand

Dato : 05-12-01 01:46

> Ja, snaps virker lidt ligesom den der hukommelsesslettetingest fra
filmen
> Men in black ...ihvertfald når det doseres korrekt

Jup!

Tip:
Morten og Lau blev kørt hjem af deres respektive fruer. Morten dog ud
til et lokalt hotel/konference-center p.g.a. en fag-konference om
lørdagen!

Yesser!

--
Armand.

Fra : Morten Dahl

Dato : 05-12-01 07:49

> Tip:
> Morten og Lau blev kørt hjem af deres respektive fruer. Morten dog ud
> til et lokalt hotel/konference-center p.g.a. en fag-konference om
> lørdagen!

Korrektion. Vi havde begge to damerne med, men jeg må nok erkende at Lau´´s
er bedre opdraget end min. Hun forholdt sig ædru så hun kunne køre ham (og
Maria,mig og Armand) hjem..

Nok lidt af samme grund at Maria valgte at tage for sig af julebryggen.
Ihvertfald var vi henne omkring spisetid (stor gallamiddag) før hun turde
indtage alkohol igen

-
Morten Dahl

Fra : Morten Dahl

Dato : 05-12-01 07:53

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
> >

> snippet en forklaring<

Armand:

En anden forklaring kunne jo være at min model sidste år, med at få 2
kammersjukker til at hente mig så merceren kunne komme med hjem, var tæt på
at gå i vasken grundet den store gæstfrihed hos MC-chauførrerne... (se
billeder fra sidste år)

Noget helt andet er om ikke du bare forvirrer Jes, han kan nok ikke huske de
var til stede

-
Morten Dahl

Fra : Armand

Dato : 05-12-01 16:34

> Noget helt andet er om ikke du bare forvirrer Jes, han kan nok ikke
> huske de var til stede

GRILL

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-12-01 17:19

Morten Dahl wrote:

> "Morten Dahl" <news@mekasign.dk> skrev i en meddelelse

> Noget helt andet er om ikke du bare forvirrer Jes, han kan nok ikke huske
> de var til stede

Hvem? ...nej egentlig ikke

--
mvh Jes Vestervang - frostsikret
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-12-01 22:50

Jakob Barfod wrote:

> Hæ. Ja, du får eet gæt, hvem det er jeg tørrer op efter:

Argh, pokkers, jeg håbede ellers på at kameraet var løbet tør noget før på
aftenen. Hmmm.... Jeg troede egentlig at det gik galt ved den store hvide
telefon ... det siger vist noget om min hukommelse den fra den aften
Var der meget oprydningsarbejde?... Fik jeg forresten sagt tak for
hjælpen?
Nåmen, det bliver da sjovt at gentage (næsten) det hele næste år... med
lidt mindre snaps og lidt flere øl
--
mvh Jes Vestervang - hvis nærmeste omgangskreds heldigvis ikke følger med i
denne ng

Fra : m.grewy

Dato : 04-12-01 10:10

Men jeg må indrømme efter at der er blevet kørt lidt på Jes:)
Jeg har taget en stor del af billederne.
Men efter at havde set billederne så har jeg fundet ud af at der er store
huller i min hukommelse :)

Michael (forbandede snebajer)