Post/News program - BAT
Fra : Iceman

Dato : 02-12-01 11:22

Hej

Som mange andre for tiden er jeg også træt at virussvagheder ved OE, og jeg
er derfor på jagt efter en anden løsning.

Jeg har kigget lidt på postprogrammet BAT.
Kan nogen komme med erfaringer fra dette program?
Kan det håndtere News?
Vil det være en god ide, at kombinere det med et ekstern adressekartotek
eks. Time & Chaos?

Vil det være bedre alternativer til ovenstående?

Mvh Iceman

Fra : Peter Loumann

Dato : 02-12-01 17:56

Sun, 2 Dec 2001 11:21:53 +0100, "Iceman" <ikkeminemail@snyd.dk>
wrote:

>Jeg har kigget lidt på postprogrammet BAT.
>Kan nogen komme med erfaringer fra dette program?

Det er en glimrende mailklient. Sammenlignelig med Becky
http://www.rimarts.co.jp/
og poco
http://www.pocomail.com/

>Kan det håndtere News?

Deres
http://www.ritlabs.com/dk/the_bat/index.html
nævner det ikke under features. Så det ka den temlig sikkert ikke.

hilsen p

Fra : Anders Haltbakk

Dato : 03-12-01 02:31

On Sun, 2 Dec 2001 11:21:53 +0100, "Iceman" <ikkeminemail@snyd.dk>
wrote:

> [...]
>er derfor på jagt efter en anden løsning.
>
>Jeg har kigget lidt på postprogrammet BAT.
>Kan nogen komme med erfaringer fra dette program?

Det kan kanskje være litt vanskelig å komme igang for en nybegynner,
men etterhvert som man lærer seg programmet vil du aldri være det
foruten. Spesielt filtreringsmulighetene og macroene er noe jeg
verdsetter høyt.

>Kan det håndtere News?

Nei.

>Vil det være en god ide, at kombinere det med et ekstern adressekartotek
>eks. Time & Chaos?

Har ikke prøvd.

>Vil det være bedre alternativer til ovenstående?

Det kommer helt an på dine behov.

--
Anders Haltbakk

Fra : Lars Klintholm

Dato : 03-12-01 16:00

Iceman skrev i dk.edb.internet.software.mail+news
> Hej
>
> Som mange andre for tiden er jeg også træt at virussvagheder ved OE, og jeg
> er derfor på jagt efter en anden løsning.

Vi er mange der er nået dertil

> Kan det håndtere News?

Nej

> Vil det være en god ide, at kombinere det med et ekstern adressekartotek
> eks. Time & Chaos?

Ikke for adressekartotekets skyld alene. Men en god ide hvis du skal
bruge kalender, altså hvis du søger alternativ til Outlook 2000/2002.

> Vil det være bedre alternativer til ovenstående?

Jeg foretrækker Eudora, men smag og behag.

Tre versioner:
Light, begrænsede funktioner, gratis
Sponsered: Alle funktioner, gratis men med reklamer i.
Paid: Alle funktioner, koster penge.
Lars