TNT2 M64 virker ikke !
Fra : spritter

Dato : 02-12-01 01:13

Min 400 mhz AMD k6-2 har kørt i laaang tid med mit Creative TNT2 M64 kort på
win me uden nogen problemer, men så installerede jeg win2k prof. (sp2) og nu
vil det kun vise højst 800x600 i 16 farver.
I device manager er der et lille udråbstegn og der står "This device cannot
start. (Code 10)"
Jeg har prøvet en masse forskellige detonator drivere osv. men jeg ved ikke
liiige. Hvis det er det der kunne være problemet kunne det også være der var
nogen som ved hvilke nogen drivere jeg skal bruge, og eventuelt hvor de kan
findes.

Mange tak

Stefan

Fra : Kim Larsen

Dato : 02-12-01 09:15

Nu ved jeg ikke om du har haft den ide at gå til deres engen hjemmesider for
at finde det du skal bruge, men jeg kan da oplyse dig om at der står nogle
oplysninger du nok skal læse http://www.3dblaster.com/drivers/welcome.asp
Jeg har ikke selv det kort, men der gik mindre end 5 min. så fandt jeg da en
del vigtige oplysninger, og at driveren ikke findes i europa.

Kim Larsen

Fra : spritter

Dato : 02-12-01 21:04

> Nu ved jeg ikke om du har haft den ide at gå til deres engen
> hjemmesider for
> at finde det du skal bruge

Nej det har jeg ikke.

> men jeg kan da oplyse dig om at der står nogle
> oplysninger du nok skal læse http://www.3dblaster.com/drivers/welcome.asp

cool nok.
> Jeg har ikke selv det kort

ok.

> men der gik mindre end 5 min.

Det var hurtigt.

> så fandt jeg da en
> del vigtige oplysninger, og at driveren ikke findes i europa.

kanon
> Kim Larsen

Stefan

Fra : Henning Hoff

Dato : 03-12-01 12:56

Er der en der har et godt råd?
jeg har købt et creative 3D Graphics kort, jeg kan ikke få det til at virke.
instalationen gik fint, men jeg skal have deaktiveret mit indbygget graphics
kort på motherboardet
på min aptiva fra 1997. det er jeg ikke helt klar over hvordan skal gøres, så
hjælp mig ,hvis der er en der kan ?
hilsen
Henning

--
Posted from cpe.atm0-0-0-1861178.0x503ee482.arcnxx4.customer.tele.dk [80.62.228.130]

Fra : spritter

Dato : 02-12-01 22:52

> [...]
en
> del vigtige oplysninger, og at driveren ikke findes i europa.

Forøvrigt virkede de heller ikke. Jeg har prøvet mange drivere nu, og ingen
af dem løser problemet.
Jeg tvivler på at det er et driver problem.
Nogen der ved hvad der kan være galt ?

tak
/Stefan