tiscali el- clupblablablablablablablablabl~
Fra : Palle Ravn

Dato : 01-12-01 23:29

jeg ved at det ik er her det skal stilles...
Jeg tænker på at skifte til en af de to overnævnte, fordi TDC er for dyrt...
Men kan jeg /under 16år/ selv registre og alt det, jeg har adgang til
bankoverførsel... Er der nogle sjove regler med at man skal snakker mindst
3 timer om dagen, og lign. ting...

Er der andet jeg bør vide... jeg vil gerne have mit gamle nummer med over,
men da jeg jo har hørt så meget dårligt om nummer flytninger, tør jeg næsten
ik' Hvor lang tid tager det, at få flyttet nummeret...

Mig, uden en lad signatur....

Fra : alwresuihalert

Dato : 02-12-01 00:14

snip
> [...]
næsten
> ik' Hvor lang tid tager det, at få flyttet nummeret...

Har du VicTid nu?

Hos Telmore, som er abonnement, skal man være 18 år, ellers skal dine
forældre....

Der er noget om at hvis du aldrig snakker hos Telmore, så skal du alligevel
af med ca. 30 kr. om måneden, så det er ikke et særlig stort mindstekrav.
Svjv. _skal_ man betale med kreditkort (fx Dankort) over Nettet hos Telmore.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 02-12-01 17:25

Hej

"alwresuihalert" <liasueyrfhalsiujkerh@kjshedfksj.com> wrote:

> [...]
>Svjv. _skal_ man betale med kreditkort (fx Dankort) over Nettet hos Telmore.

Hos Telmore skal du blot snakke for kr. 75,- pr. kvartal ! - Hvis du
ikke gør det, skal du betale kr. 15,- pr. måned i abb. Sidstnævnte er
dog kun teori.

Tiscali ville jeg ikke anbefale ! - de har lige hævet minutprisen til
kr. 1.50, og det er måske tvivlsomt hvor længe de er på markedet. Med
hensyn til Club Blah Blah, hm, alene navnet indikerer vel at de kun
henvender sig til de 7 til 13 årige ?

Telmore's minutpris er kr. 1,20 døgnet rundt, og uanset hvem/hvad du
ringer til inden for landets grænser, sådan ! - ikke en masse med
diverse rabatter, særtilbud og andet uoverskueligt krims-krams, kun klar
tale...

--
M.v.h. Ole®

Fra : Mickey

Dato : 02-12-01 19:41

"alwresuihalert" <liasueyrfhalsiujkerh@kjshedfksj.com> skrev i en meddelelse

> Svjv. _skal_ man betale med kreditkort (fx Dankort) over Nettet hos
Telmore.

ja, indtil videre - de er så tæt på at implementere Solo (Nordea) og Danske
Netbetaling at de har links til det på websitet (de er dog deaktiverede)

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : John K

Dato : 02-12-01 19:51

Telmore :)

Mvh

John K

Fra : Palle Ravn

Dato : 02-12-01 21:32

jeg gider sku da ikke høre om telmore, jeg sagde og siger igen (kun) tiscali
el-
clupblablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablab
la

Fra : D9N

Dato : 03-12-01 12:56

Har kun gode erfaringer med tiscali...
og med hensyn til om "de bliver på markedet" tsk tsk ... der er sgu nogle
der er stive...

vh
D9N

Peace-Love-Harmony

Fra : John K

Dato : 03-12-01 17:32

Jeg er sku' da ligeglad med hvad du gider høre :(

Fra : Palle Ravn

Dato : 06-12-01 17:37

"John K" skriver:

> Jeg er sku' da ligeglad med hvad du gider høre :(

Jeg svare:

Hør nu her din "bondeknold" der er en bedre grund til at jeg kun skriver to
udbyder. Så der for syntes jeg du skulle lade være med at skrive besker som
den. Jeg har stillet et spørgsmål, og jeg gør blot opmærksom på at hvis
nogen taler om Telmore, så her det ikke noget med mit spørgsmål at gøre!

Palle Ravn
Mig uden en "LAD SIGNATUR"