TVTool 5.5.3
Fra : Freeloader

Dato : 01-12-01 18:00

Nogen der ved hvor man kan finde et crack

--
Med venlig hilsen/Regards

Freeloader
Remove SPAM when replying

Fra : Rune Christiansen

Dato : 01-12-01 22:16

aner ik om du kan bruge det, men jeg har lige postet tv-tool 5.5 med key-gen
i dk.binaer

Fra : Henrik Bonde

Dato : 02-12-01 07:57

On Sat, 1 Dec 2001 22:15:30 +0100, "Rune Christiansen"
<larz_prime@hotmail.com> wrote:

>aner ik om du kan bruge det, men jeg har lige postet tv-tool 5.5 med key-gen
>i dk.binaer
Findes der andre programmer, der kan gøre det samme (Genvejstast til
displayskift)
Tvtool får mit asus v3400 til at gå i sort, og genstarte maskinen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 02-12-01 11:50

> Findes der andre programmer, der kan gøre det samme (Genvejstast til
> displayskift)
> Tvtool får mit asus v3400 til at gå i sort, og genstarte maskinen

Selvsamme firma som har lavet TVTool har lavet et freeware program der hedder TVcc. Det kan hentes på www.tvtool.de og så behøver du ikke engang at cracke det.
Det virker fint på min søsters STB Velocity TNT1 grafikkort.

Iøvrigt er det sikkert fordi det er en anden tvchip der er på et tnt1 kort end der er på de nyere kort, at TVtool (som jo er beregnet til de nyeste) ikke virker med tnt1.

mvh
Flemming

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 03-12-01 15:40

"Flemming Joensson" <joensson@cs.auc.dk> wrote in message news:9ud0sn$i6i$1@sunsite.dk...

> Selvsamme firma som har lavet TVTool har lavet et freeware
> program der hedder TVcc. Det kan hentes på www.tvtool.de
> og så behøver du ikke engang at cracke det.

Og det virker helt fint med mit v3400.

/Jakob

Fra : Henrik Bonde

Dato : 03-12-01 19:22

On Sun, 2 Dec 2001 11:50:00 +0100, "Flemming Joensson"
<joensson@cs.auc.dk> wrote:

> [...]
>Det virker fint på min søsters STB Velocity TNT1 grafikkort.
Også på mit v3400
tak for tippet