JPG til DVD afspillere
Fra : Lars Kristensen

Dato : 01-12-01 16:32

Jeg har spurgt i div. DVD-grupper, men der henvises udelukkende til
PC-programmer.

Kender en eller flere i gruppen opskriften/program på at lave en CD/DVD der
kan afspille JPG-filer via en DVD afspiller til TV-skærmen.

Formålet er at lave et slideshow, der kan distribueres via CD/DVD og som så
kan vises på TV med DVD afspiller. Det skal fungere således at der skal
aktiveres/trykkes for at skifte billede
Jeg har fået oplyst at jeg skulle kunne lave slideshowet i et program der
kan producere en Video-CD.

--
mvh - lars

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-12-01 17:12

Lars Kristensen <larskristensen@mac.com> wrote:

> [...]
> aktiveres/trykkes for at skifte billede
> Jeg har fået oplyst at jeg skulle kunne lave slideshowet i et program der

har du tjekket toast titanium? - hvis iDVD kan brænde til CD-R må det
være ideelt?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>

Fra : Lars Kristensen

Dato : 01-12-01 23:49

Den 01/12/01 17:12 skrev Morten Reippuert Knudsen,spam@reippuert.dk

> har du tjekket toast titanium? - hvis iDVD kan brænde til CD-R må det
> være ideelt?

Tak - jeg er på sporet nu!

--
mvh - lars