MIDI på hjemmeside
Fra : * Lars

Dato : 01-12-01 12:31

Hejsa

Jeg har tænkt mig at få en lille hjemmeside, hvor man kan downloade MIDI
filer. Må jeg det ?

Jeg mener nemmelig at, det ikke er samme regel, som ved fx mp3, og at jeg
dermed godt må.

Har jeg ret ?

-----
PS: denne post er postet i:
news:dk.edb.internet.webdesign og
-------
*Lars

Fra : Allan Larsen

Dato : 01-12-01 15:36

nej - men du kan betale dig fra det hos KODA.

Fra : Atte André Jensen

Dato : 01-12-01 16:33

In article <9uaprl$k80$1@news.cybercity.dk>, "Allan Larsen"
<alla@.hotmail.com> wrote:

> nej - men du kan betale dig fra det hos KODA.

Det tror jeg nu ikke er helt rigtigt. KODA varetager
opførelsesrettighederne, men hvis man kan downloade filer er det jo ikke
en opførelse, så er det en kopi, skulle mene det så ryger over i ncb, men
jeg er ikke helt sikker...

later

--
Atte

Fra : Henning Makholm

Dato : 01-12-01 17:14

Scripsit "* Lars" <0@0.00>

> Jeg har tænkt mig at få en lille hjemmeside, hvor man kan downloade MIDI
> filer. Må jeg det ?

Ja. Men naturligvis skal du have lov af ophavsmænendene til den musik
du lægger på nettet.

> Jeg mener nemmelig at, det ikke er samme regel, som ved fx mp3, og at jeg
> dermed godt må.

Der findes ikke i lovgivningen særregler for spefielle filformater.

--
Henning Makholm "What a hideous colour khaki is."

Fra : Johnny Bonde

Dato : 01-12-01 18:32

nej det må du ikke uden at betale og gør du det alligevel og de opdager det
så får du en bøde af dimentioner.

tjek selv på www.koda.dk

mvh Johnny

Fra : * Lars

Dato : 01-12-01 20:09

Hejsa !

Okey så tror jeg bare jeg dropper tanken om en MIDI side... tak for de vise
ord !

Så må jeg bare lave en øøh.. animations og baggrundsside

*Lars

Fra : Mickey

Dato : 01-12-01 20:39

"* Lars" <0@0.0> skrev i en meddelelse

> Så må jeg bare lave en øøh.. animations og baggrundsside

hvor der er de samme regler...

;)

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : Atte André Jensen

Dato : 01-12-01 22:25

In article <3c092b3f$0$257$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, "* Lars"
<0@0.0> wrote:

Du må gerne lægge din egen musik ud, hvis du er medlem KODA skal du nok
lige spørge om lov Så måske du skulle vække komponisten i dig???

--
Atte