Blikdimser
Fra : PHK

Dato : 01-12-01 12:04

Hvad er de der blikdimser godt for, som sidder på bagsiden af
bremseklodserne?

--
_
|_|

Fra : Ole Mastrup

Dato : 01-12-01 13:00

Anti hyle dimser, så skiverne ikke skriger når du bremser
Hilsen Ole

Fra : PHK

Dato : 01-12-01 13:22

"Ole Mastrup" <om@ifom.dk> skrev i en meddelelse
> Anti hyle dimser, så skiverne ikke skriger når du bremser
> Hilsen Ole

Hmmm, hvordan virker det?

Jeg spø´r om hvad de er til, fordi jeg har glemt at montere dem, da jeg
skiftede klodser, - og det tager ½ time at skifte fordi de forbandede bolte
ikke er til at komme til med det værktøj jeg har (nu).

--
_
|_|

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 02-12-01 20:18

> [...]
bolte
> ikke er til at komme til med det værktøj jeg har (nu).

Jeg har kørt uden de sidste par år og utallige sæt klodser (>30) og har ikke
problemer med "skrig", men det afhænger sikkert af klodserne selvom jeg har
prøvet en håndfuld forskellige.

--
/Anders Majland

Fra : Jens Jessen

Dato : 01-12-01 14:07

De skal hindre højfrekvente svingninger, som igen er det, der giver lyd fra
sig.

Journalist Jens Jessen (DJf)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax. + 45 8657 7204