Fulde folk i biler
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 01-12-01 11:01

Hej DFM

Jeg var indblandet i et færdselsuheld i går (fredag)

Kl. 23.45 kører jeg inde fra en bekendt i København. Jeg skal være tilbage
klokken 24, da der ikke er mere forsikring på min Honda. Jeg kører 100 ud af
helsingørmotorvejen i det inderste spor. Jeg nærmer mig en bil der kører de
lovpligtige 90 i midtersporet. Jeg vil lave en overhaling hvor jeg skal helt
over i det yderste spor, og påbegynder min orientering. Jeg ser en skygge
komme kørende med høj hastighed i ydersporet og begynder at bremse for ikke
at overhale inden om. Jeg er nu 5 meter (rigtigt tæt) fra bilen i
midtersporet. Saaben i overhalingsbanen kører meget hurtigere end jeg, måske
140 - 150. Han smadrer med det ene sæt hjulpar ovre i den midterste vejbane
ind i venstre side af bilen der kører i midten. KLASK! Bilen der kører i den
midterste vejbane fortsætter lige ud, men Saaben der kørte hurtigt begynder
nu at skrå ind over motorvejen ind mod mig. Jeg begynder at bremse. Balladen
med motorcykler er, at hvis jeg bare bremser alt hvad jeg kan styrter jeg,
da forhjulet blokerer. Det er vinter, 4 grader og dækkene er rigtig kolde og
uden greb. Jeg er altid rolig og med overblik i sådanne situationer, så jeg
panikker ikke og vælter ikke i forsøget på at undgå de 1½Ton stål der kommer
rutschende med gnister til alle sider tættere og tættere på mig. Jeg var en
presset mand! Jeg tænkte bare de ikke rammer mig, mens jeg bremser ned. Jeg
er ud for en afkørsel jeg tager ned af for at undvige Saaben. Kører en 40
meter og parkerer pænt på fortovet til en sidevej til motorvejen. Jeg
slukker Hondaen, tager hjelm og handsker af og propper nøglen i lommen. Jeg
løber alt hvad jeg kan hen mod der 1,7M høje hegn der løber langs
motorvejen. Der hopper jeg let henover, man har vel været på militærets
forhindringsbane. Jeg river døren op på Saaben der nu holder i grøften.
Døren binder og vil ikke rigtigt åbne. Jeg bruger min maskuline charme og
flår døren op. Der sidder en mand på 30 inde i bilen. Jeg siger: Er du ok?
Han svarer: Hvor er jeg glad for at jeg kan høre det du siger det. Manden
har festtøj på og lugter af sprut. Jeg siger til ham: " Gå ud af bilen" Det
gløder under den og der løber motorolie ud af den. Manden stiger ud og jeg
kan se han "fungerer". Han siger: "hvor er jeg glad for at se dig" og giver
hånden. "bliv her" siger jeg og løber hen til den anden bil der stadig står
midt på motorvejen. Der sidder tre personer i bilen jeg spørger dem: "Er i
ok?" De nikker. Det er en bil fuld af piger/damer fra 30 til 60 år. Jeg
tager her kommandoen. Jeg er 2 meter, kom først til ulykkesstedet og har let
genkendeligt tøj på. En mand i vagt tøj spørger mig om der er ringet til
politiet? Jeg siger til ham han skal ringe til politiet lige meget hvad. Jeg
får de tre damer ud af bilen. En af dem spøger: "Er et dig på motorcyklen?"
jeg bekræfter og hun spørger mig hvad skete der? Hvorfor kørte vi sammen?
Jeg svarer ikke på spørgsmålet, da jeg ikke vil fortælle hende at den anden
er fuld og en lystmorder. To af dem ser ok ud, men den treide er meget bleg
og ryster. Jeg siger: "snak med hende her og lad hende ikke ud af syne" til
to mænd der er dukket op. Der er begyndt at opstå skænderi ovre ved ham den
fulde og jeg skynder mig der hen. Her står der en mand og råber af idioten.
Jeg stiller mig ved siden af ham den fulde for at støtte ham i ikke at få
nogle bank. Det får han ikke, selv om jeg lige nu fantaserer om at smadre
ham. Den vrede mand går, og den fulde spørger om jeg har en smøg. Jeg ryger
jo ikke, så jeg kan sige at det har jeg ikke. Han spørger om jeg er hans
ven? Jeg svarer igen at jeg ingen smøger har. Jeg er ikke hans ven, men vil
ikke sige det. Han begynder at gå over mod en anden bil og jeg siger: "du må
hellere blive her" Han har intet at gøre ovre ved den anden bil. Jeg står og
kigger på den anden bil og pludselig hører jeg en sige: "Du bliver her til
politiet kommer". Jeg vender mig om og ser vagtmanden river den fulde ned
fra hegnet han forsøger at komme over. Det er tydeligt, at han enten en fuld
eller ikke har været på den militære forhindringsbane eller begge dele.

Så dukker politiet op og overtager situationen. Den fulde man bliver afhørt,
lagt i håndjern og kørt væk. Tre ambulancer dukker op og kører væk med pigen
der var ved at gå i chok. Brandfolk kommer og begynder at stryge sand over
olien der render ud af Saaben. Jeg venter 20 minutter i kulden sammen med
vagtmanden før jeg bliver afhørt. Jeg aflægger en god forklaring, hvor jeg
kun siger hvad jeg har set og ikke begynder med de store historier (for en
gangs skyld.)

Jeg kører fra stedet 24.40 (uden forsikring på motorcyklen ). Da jeg
kommer hjem ringer jeg til en god ven og fortæller hændelsen. Det var rart
at snakke med nogen og det, og jeg kunne godt falde i søvn.

Puhh ha en historie. Det syn af den påkørte bil med venstre baghjul klemt op
under bilen skrabende ud af helsingørmotorvejen ved gnister til alle sider
og Saaben uden højre forhjul der rutscher i en regn af gnister lige ud og
til højre tættere og tættere på mig, er ikke lige til at ruske ud af
huskeren. Jeg er ikke helt bevidst om jeg tog afkørslen, men jeg har handlet
på rutinen der. Det går godt nok hurtigt. Det er rart at vide jeg kan køre
MC når det gælder og ikke prøver at bremse og styre eller blokerer
bremserne. Begge er klassikere i MC ulykkerne.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : boe

Dato : 01-12-01 11:24

Jens Jacob Bager Jensen <bager@vkr.dk> wrote in message
> Hej DFM
>
> Jeg var indblandet i et færdselsuheld i går (fredag)

<snip> lang spændende fortælling

Du forstår sandelig at hygge dig en kedelig fredag aften, hvad? Tillykke med
at du ikke blev trukket med ned!

Det viser i øvrigt hvorfor man ikke skal fjolle rundt ude i 2. vognbane i en
langsomtkørende bil

Bo, VF1000F

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 01-12-01 11:57

> Du forstår sandelig at hygge dig en kedelig fredag aften, hvad? Tillykke
med
> at du ikke blev trukket med ned!

Tak. Jeg er vidst ikke rigtig klar over hvor heldig jeg var. Saaben
desaccelerede med samme hasighed som mig som lå mellem ham og grøften og han
endte i grøften! Han kunne ikke styre. Havde jeg ikke taget afkørslen efter
tuborgvej i nordgående retning var jeg blevet klippet af saaben. Use the
force!

> Det viser i øvrigt hvorfor man ikke skal fjolle rundt ude i 2.
> vognbane i en langsomtkørende bil

Ja. Dem hader jeg. Typisk københavnerkørsel!

Fra : boe

Dato : 01-12-01 12:14

> Han kunne ikke styre. Havde jeg ikke taget afkørslen efter
> tuborgvej

Og så lige netop Tubogvej - det er måske sådan den har fået sit navn i sin
tid

> Ja. Dem hader jeg. Typisk københavnerkørsel!

Ja, københavnere er sgu' ikke for kloge Det her kunne *aldrig* ske i
Jylland!!

Bo, VF1000F

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 01-12-01 12:33

> Ja, københavnere er sgu' ikke for kloge Det her
> kunne *aldrig* ske i Jylland!!

Nej. Vi har så heller ikke for mange 3 sporede motorveje

Fra : Jonas Holt

Dato : 05-12-01 19:30

> Tak. Jeg er vidst ikke rigtig klar over hvor heldig jeg var. Saaben
> desaccelerede med samme hasighed som mig....

Lige en lille detalje. Når man får mere fart på, ac-celererer man. Når man
mister fart de-celererer man

> Ja. Dem hader jeg. Typisk københavnerkørsel!

Har set det over-there (Sjælland) - en søndag aften hvor der var ene
personbiler på vejen og 1. vognbane blev slet ikke brugt! Jeg undrede mig
såre...

Godt du slap for asfalteksem o.l. Så heldig var jeg ikke - fik en flyvetur
for 15 måneder siden pga. en, der med god grund tog spritruten hjem og
har siden fået noget der minder om knopper når folk lugter af alkohol når de
kører.

mvh
Jonas Holt & CBR600F2 - i hi

Fra : Foo Bar

Dato : 05-12-01 20:32

"Jonas Holt" <jholt@norden-fjords.dk> wrote in message

> Lige en lille detalje. Når man får mere fart på, ac-celererer man. Når man
> mister fart de-celererer man

Hvis vi absolut skal være skolastiske, så har du ikke helt ret... I fysikken
er en acceleration en hastighedsændring - og en hastighed er en kombination
af en fart og en retning. Så bare du ændrer én af komponenterne f.eks.
drejer - eller sætter hastigheden ned, så er det en acceleration.

Claus - oss' med CBR600F i hi...

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 01-12-01 12:08

> [...]
> Mojn
> Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 - Præsident for Polyteknisk MC forening (PMC)

Pyha - er glad for at der ikke skete noget alvorligt med nogen Rart at
se general jordbærhjelm med overblik over sine tropper (pmc.dk?)

gad vide hvad der var sket, hvis din cykel blev en del af et uheld efter
2400???

Mikkel - med skrallert i MANGE dele... incl et stempel med et 5 mm dybt hul

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 01-12-01 12:50

> Pyha - er glad for at der ikke skete noget alvorligt med nogen Rart at
> se general jordbærhjelm med overblik over sine tropper (pmc.dk?)

Som du jo ved Mikkel, er vi nogle fandens kale i PMC. Lige at undvige flere
tons svensk stål og lede og fordele et færdselsuheld på en af danmarks mest
traffikerede veje er naturligvis barnemad for sådan nogle som os.

> gad vide hvad der var sket, hvis din cykel
> blev en del af et uheld efter 24.00?

Det hvade været skidt. Jeg havde regnet ud at jeg lige kunne være hjemme til
klokken 24. Det var noget med en pige og "hyggeligt" selskab. Det gør jeg
ikke igen, altså ikke det med pigerne, men at køre MC 7 minutter før min
forsikring stopper. Jeg er alt for velovervejet til at køre uden forsikring.
Havde jeg kørt nogen ned da jeg kørte hjem fra ulykkesstedet efter klokken
24 var jeg i gæld for livet! Ikke lige en situation der er rar at være i.

> Mikkel - med skrallert i MANGE dele... incl et stempel med et 5 mm dybt
hul

Jeg var lige over og kigge. Flot fordybning. Hvorfor ikke lige give den "the
whole nine yards" og lave et decideret hul i stemplet. Er vi ude i et
u-fuldstændigt arbejde? Se min første sætning.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Foo Bar

Dato : 01-12-01 13:19

> [...]
> 24 var jeg i gæld for livet! Ikke lige en situation der er rar at være i.

Skal lige skynde mig udelt at tilslutte mig den almindelige glæde over at
ingen (tilsyneladende!) kom alvorligt fysisk til skade - og at spritbilisten
blev ført væk i håndjern! *Ånder lettet op - omend jeg har personligt
kendskab til folk der har 'køre-bil traumaer' efter trafikuheld...*

Og så har jeg lige et finurligt spørgsmål til din påstand...

Hvis du havde kørt nogen ned efter kl. 24 - havde din ansvarsforsikring så
ikke dækket? Mig bekendt er det kun ens kasko-forsikring der kan stilles i
bero over vinteren..?! Tror at mene at vide, at ens motorkøretøj altid er
dækket af ansvarsforsikringen... Nogen der har specifik viden på området??

- Nu alligevel glædeligt at du trods alt ikke har opgivet kvinder pga.
uheldet..!

Claus, CBR600F2.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 01-12-01 13:36

> [...]
> dækket af ansvarsforsikringen... Nogen der har specifik viden på området??

Hej Claus

Læs din forsikringspolice der står det. Det varierer fra selskab til
selskab. Jeg bruger Runa.

Min ansvarsforsikring dækker hele året. Det vidste jeg ikke.

Min kasko forsikring dækker kun brand, hærværk og tyveri i perioden mellem
1/12 og den 29/2. Altså kunne jeg godt køre hjem i går med god samvittighed
uden chance for livsvarig gæld.

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 01-12-01 14:33

On Sat, 1 Dec 2001 13:35:57 +0100, "Jens Jacob Bager Jensen"
<bager@vkr.dk> wrote:

>Min ansvarsforsikring dækker hele året. Det vidste jeg ikke.

Formelt set dækker alle ansvarsforsikringer, hele året rundt - det
skal de, for ellers har man ikke ret til at have nummerpladen. Men i
nogen forsikringsselskaber indgår forsikringstager og -selskab en
aftale om rabat, mod at der ikke køres i perioden december-februar.
Holder forsikringstager ikke aftalen og begår en skade, så kan
forsikringsselskabet bruge sin regres-ret og afkræve forsikringstager
pengene - men forsikringsselskabet skal i første omgang altid dække
skaderne.

Jeg ved godt forsikringsselskaber generelt er nogle dumme svin
(omvendt snyder og bedrager en stor del af befokningen jo også
selskaberne, når de kan komme til det), men jeg er ret sikker på, at i
Bagers tilfælde ville ethvert forsikringsselskab lade nåde gå for ret,
når de fik situationen forklaret - om ikke før, så når politiet
henvendte sig til dem og forklarede dem hændelsesforløbet.

Jeg var iøvrigt lige en tur ovre ved TopDanamrk i Ballerup i går, med
Maj-Britts BMW - så nu er den kaskoforsikret og Maj-Britt har fået 14
års ancinnitet, i en alder af 26 :) Dermed er hun nu kaskoforsikret
(med en selvrisiko på 4144,- kr), til en lavere pris end hendes
forhenværende ansvarsforsikring.

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'Loud pipes save lives' - sandheden om fri udblæsning.

Fra : boe

Dato : 01-12-01 18:13

Uffe R. B. Andersen <urb@twe.net> wrote in message

> Jeg var iøvrigt lige en tur ovre ved TopDanamrk i Ballerup i går, med
> Maj-Britts BMW - så nu er den kaskoforsikret og Maj-Britt har fået 14
> års ancinnitet, i en alder af 26 :)

Man må altså ikke køre MC når man kun er 12 år gammel. Uffe, du kan
simpelthen ikke holde dig inden for lovens grænser, hva'. Og nu har du fået
slæbt din søde kæreste med ind i kriminalitetens mørke. Skam dig

Bo, VF1000F

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 01-12-01 18:39

On Sat, 1 Dec 2001 18:12:31 +0100, "boe" <bem@NOSPAMbellesystems.com>
wrote:

>Man må altså ikke køre MC når man kun er 12 år gammel. Uffe, du kan
>simpelthen ikke holde dig inden for lovens grænser, hva'. Og nu har du fået
>slæbt din søde kæreste med ind i kriminalitetens mørke. Skam dig

Min hustru, om jeg må be' - vi er skam lovformeligt gift.

Fra : Armand

Dato : 02-12-01 23:19

boe <bem@NOSPAMbellesystems.com> skrev i en
> [...]
fået
> slæbt din søde kæreste med ind i kriminalitetens mørke. Skam dig

Man kan da godt være såvel ejer, som forsikrer af et køretøj, uden selv
at have kørekort, så principielt ER det muligt på den tunge måde!!

--
Armand.

Fra : Leif Poulsen

Dato : 02-12-01 11:10

Udsagn 1:

> Jeg ved godt forsikringsselskaber generelt er nogle dumme svin
> (omvendt snyder og bedrager en stor del af befokningen jo også
> selskaberne, når de kan komme til det.

Udsagn 2:

> [...]
> års ancinnitet, i en alder af 26 :) Dermed er hun nu kaskoforsikret
> (med en selvrisiko på 4144,- kr), til en lavere pris end hendes

Er der ikke et eller andet der ikke stemmer her eller er det en
gættekonkurrence om hvem der er den største forbryder

Leif

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 02-12-01 17:56

On Sun, 2 Dec 2001 11:10:13 +0100, "Leif Poulsen" <lp@knus.dk> wrote:

>Er der ikke et eller andet der ikke stemmer her eller er det en
>gættekonkurrence om hvem der er den største forbryder

Det er da, svjv, helt normalt at samlevere/ægtefæller, der samler
deres køretøjsforsikringer i samme selskab, begge placeres på den
højeste af deres ancinniteter. At aftalen så gælder 3. køretøj og i et
vist omfang er resultat af krejleri i forbindelse med tegning af
husforsikring, er en anden sag - assurandøren var en voksen mand og
udmærket klar over, hvad han gik ind til :)

Fra : Armand

Dato : 02-12-01 23:27

Leif Poulsen <lp@knus.dk> skrev i en
> Udsagn 1:
> Udsagn 2:
> Er der ikke et eller andet der ikke stemmer her eller er det en
> gættekonkurrence om hvem der er den største forbryder

GRILL

--
Armand.

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 01-12-01 15:49

> Altså kunne jeg godt køre hjem i går med god samvittighed
> uden chance for livsvarig gæld.

Kommer jo lidt an på, hvor mange skejser du skylder i cyklen......

Rasmus

Fra : Pein

Dato : 01-12-01 19:30

"Rasmus Rosenquist" wrote ...

> Kommer jo lidt an på, hvor mange skejser du skylder i cyklen......

Havde ansvarsforsikringen nu *ikke* dækket, kunne vi jo have snakket om
millioner, uden det har noget at gøre med evt. gæld i cyklen.

/Pein
Honda TransAlp
Yamaha DT125R
(begge uden kasko)

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 02-12-01 21:00

> Havde ansvarsforsikringen nu *ikke* dækket, kunne vi jo have snakket om
> millioner, uden det har noget at gøre med evt. gæld i cyklen.

Ja, men hvis man skylder mange penge i cyklen, og man ikke tjener så
meget.....

Rasmus

Fra : Jakob Barfod

Dato : 03-12-01 11:23

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@vkr.dk> skrev i en meddelelse
> Min ansvarsforsikring dækker hele året.

Det var hulens. Gad vide, om de så kun har een ansvarsforsikring (nemlig
een, som inkluderer vinterkørsel)?

--
Jakob

Fra : Johnny Jensen

Dato : 01-12-01 14:14

Hej Bager,

> [...]
mest
> traffikerede veje er naturligvis barnemad for sådan nogle som os.

Den her godtager jeg.. Vi kan det pis.. Derfor er vi også allesammen væltet,
øhhhh.... Nå, men..

> klokken 24. Det var noget med en pige og "hyggeligt" selskab. Det gør jeg
> ikke igen, altså ikke det med pigerne, men at køre MC 7 minutter før min

Men, den her køber jeg ikke.. Lidt for god en historie.. Bager og en pige,
tsk tsk.. Rolig nu Hr. Jyde.. De der historier, vi kender dig jo, hihi..

Hygge
JJ - TMTM (The Mean TLR Machine)

Fra : Armand

Dato : 02-12-01 06:43

Mikkel Knudsen <mikkel.knudsen@[SPAM-nej tak]vip.cybercity.dk> skrev i
en news:9uadn2$78k$1@sunsite.dk...

> gad vide hvad der var sket, hvis din cykel blev en del af et uheld
> efter 2400???

2400??
Et det et klokkeslet, og hvornår på ugen falder det?
sekundet efter 23.59.59 hedder tidspunktet 00.00

men: Gad vide hvad der var sket hvis tidspunktet havde været 23.58????

--
Armand.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 02-12-01 11:02

Armand wrote:

> 2400??
> Et det et klokkeslet, og hvornår på ugen falder det?
> sekundet efter 23.59.59 hedder tidspunktet 00.00

Min gode mand. Der tager du fejl. Hvis du følger med i serien "Kammerater
i krig", så ville du vide bedre. En af dem siger: "We'll meet zero zero
thirty". Det blev selvfølgelig oversat til: "Vi mødes lk.24:30".

Ib Jakobsen

NIMBUS '39 med sidevogn
BSA M22 '39 twinport
BMW R80/7 engang med sidevogn

Fra : Armand

Dato : 02-12-01 23:58

Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk> skrev i en

> [...]
meet zero
> zero thirty". Det blev selvfølgelig oversat til: "Vi mødes lk.24:30".

Manglede der en smiley her?
Jeg følger godnok med (giver mig en puls, samt nervøse knæ på samme måde
som kun "Saving private Ryan" har påvirket mig (gik hvileløst rundt i
stuerne i
et par timer inden at jeg kom dertil hvor jeg i det hele taget kunne
lægge mig!)); men oversættelsen betyder jo ikke at translatøren ikke gør
samme fejl som Mikkel :-/
Lad os alle sætte os ved tv-skærmen og kigge på tekst-tv's ur omkring
midnat imorgen, og så få syn for sagen!

--
Armand.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 03-12-01 12:30

Armand wrote:

> Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk> skrev i en

> meet zero
>
> Manglede der en smiley her?

Jo. Oversætteren har nok ikke lige brugt hjerne der.

Fra : Anders Vinther

Dato : 03-12-01 19:16

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> wrote in message

> Jo. Oversætteren har nok ikke lige brugt hjerne der.

Synes at kunne mindes fra min tid i trøjen at forsvaret praktiserer et døgn,
der er et minut kortere end civile, idet der ikke er noget, der hedder kl.
0:00 eller 24:00. Med andre ord går man fra 23:59 til 0:01 og alle
værnepligtige får eet minuts fri hvert døgn

Med andre ord: forsvaret herhjemme ville i al fald kalde det 0:30...

Medmindre da præseniliteten har sat ind hos mig...

Mvh.

Anders V.

Fra : boe

Dato : 01-12-01 20:32

Jens Jacob Bager Jensen <bager@vkr.dk> wrote in message

Sakset fra Ekstrabladet vedr. "din" ulykke:

"og en foreløbig alkotest viste en promille på 1,86"

Ikke så underligt, at han havde lidt besvær med at styre sin bil med dén
hastighed!!

Bo, VF1000F

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 01-12-01 21:16

> [...]
>
> "og en foreløbig alkotest viste en promille på 1,86"
>
> Ikke så underligt, at han havde lidt besvær med at styre sin bil med dén

Og lidt leden vidre i BT afslørede følgende om den samme episode:

"Manden blev anholdt og taget med på politistationen. Ved anholdelsen fandt
politiet en sidegevinst i mandens lommer i form af noget ammunition og en
joint."

Mikkel - the TDR killer...

Fra : Johnny Jensen

Dato : 01-12-01 21:43

Hej Mikkel,

> Mikkel - the TDR killer...

Ja, du kan da også ødelægge alt.. Du skal vidst ikke prøve min velvoksne
V2'er.. Wraaaaooooouuummm....

hehe...

Hygge
JJ - der for længe siden holdt op med at køre på knallert..

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 01-12-01 22:40

> "Manden blev anholdt og taget med på politistationen. Ved anholdelsen
fandt
> politiet en sidegevinst i mandens lommer i form af noget ammunition og en
> joint."

Løgn og latin som sædvanlig fra ekstrabladet. Ammunitionen lå i
handskerummet i Saaben

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 01-12-01 23:46

> Løgn og latin som sædvanlig fra ekstrabladet. Ammunitionen lå i
> handskerummet i Saaben

.... Hvilket enhver af de 'fandens kale' fra pmc selvfølgelig altid har fuldt
overblik over

Mikkel - der kan sætte to fingre sammen og sige tjicka tjicka tjau tjau...

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-12-01 02:43

Max. respekt til dig for det kølige overblik! Godt gået!

Hilsner,

Tony
XJ600S

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 03-12-01 12:45

Jens Jacob Bager Jensen <bager@vkr.dk> wrote in article
<9ua9ni$r02$1@eising.k-net.dk>...
> Hej DFM
>
> Jeg var indblandet i et færdselsuheld i går (fredag)

[snipsen]

Jeg vil også lige vise respekt for din kølige håndtering af begivenhederne.
Det er sgu stærkt gået!

--
Mikkel
http://www.rrnord.dk - mic@rrnord.dk