billige Lcd displays til overvågning
Fra : cybermouse

Dato : 01-12-01 01:01

jeg har fundet en side i usa hvor man kan få nogle meget billige lcd
displays som bla. kan køre med winamp linux server overvågning (der er
sikkert og så software til nt men ved ikke hvor). men der er et
problem de vil ikke sende før odren er på minimum 20 dollors plus
porto er nok krydret hvis jeg køber alene plus jeg er ikke 18 så jeg
kan ikke handle via dankort (via paypal) så hvis der er nogle der vil
være med til at købe nogle displays fra usa så lav lige et indlæg og
send mig en mail på morten_l5@hotmail.com så finder vi ud af noget
prisen ligger foresten på 5 $ - 150 $ men det kommer an på hvad man
vil have men bemærk at de er til parellel porten addressen til siden
er http://www.eio.com/lcdprodt.htm og her er en side der skriver om
tilslutningen og om hvad man ellers skal bruge (bare lidt potmeter til
justering af kontrast og lys samt lidt stik og kabel (hvor man bare
kan skille et gammelt/nyt printerkabel af så mangler man kun potmeter)
http://www.gideontech.com/guides/lcd/

p.s. i kan udregne valuta på unibanks hjemmeside på www.unibank.dk

p.p.s der er dobbelt posted og jeg venter med at bestille til vi er
nok til at deles om porto (ved ikke hvad det koster)
venlig hilsen
Morten s. Laursen

Fra : Safari

Dato : 10-12-01 20:40