Stelnummer 748 årg 2000/2001
Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 30-11-01 22:11

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig med et stel nummer fra en Ducati 748 årg.
2000/2001.
Altså fra den model der er solgt for ca. 212.000 kr.- (nypris)

Jeg har kun behov for de første 9-10 tal/bogstaver.

Alternativt ville det være dejligt hvis der var nogen der kunne forklare mig
hvad de forskellige betegnelser i stelnummeret betyder.

f.eks. ZDM 748 S00 8xxx (xxx = sidste tre ciffere)

Skal bruge stelnummeret iforbindelse med en afgifts rettelse hos T&S.

Dan

Fra : Maja Christine Egelu~

Dato : 01-12-01 12:38

De første 9 cifre for en 748E årgang 2001 er:
ZDMH300AA
Håber det er til hjælp.

Hilsen Erling

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 02-12-01 10:50

> De første 9 cifre for en 748E årgang 2001 er:
> ZDMH300AA
> Håber det er til hjælp.
>
> Hilsen Erling

Tak