New York
Fra : Frøkjær Koncert

Dato : 30-11-01 21:44

Jeg er så stinkende heldig at jeg skal tilbringe jul og nytår i New York.
Men jeg finder ingen steder på nettet hvor man kan se om der er nogle fede
store koncerter at glæde sig til...

på bobdylan.com er der f.eks. kun turneliste frem til 24/11 !!

vh

Troels Frøkjær

--
www.froekjaerkoncert.dk

Fra : Per

Dato : 30-11-01 21:59

"Frøkjær Koncert" <froe@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> store koncerter at glæde sig til...
>
> på bobdylan.com er der f.eks. kun turneliste frem til 24/11 !!

Har du prøvet at surfe forbi www.ny.com ? De har en stor liste over hvad du
kan opleve i
NewYork af både arrangementer og koncerter.

Venligst
Per

Fra : Rick Madsen

Dato : 01-12-01 13:32

Frøkjær Koncert skrev:

> [...]
> store koncerter at glæde sig til...
>
> på bobdylan.com er der f.eks. kun turneliste frem til 24/11 !!

Du er mildest talt hørmende heldig at du kan komme til at se og høre
King Crimson og John Paul Jones i Beacon Theatre hvis du er der
d.13.-14.

hvm
--
Startpage: http://inet.uni2.dk/~i33745/startpag.htm

Fra : Frøkjær Koncert

Dato : 01-12-01 13:38

nej desværre jeg er der fra 20. december til 1. januar...

Troels

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 01-12-01 15:31

Hejsa Troels!

Prøv at gå ind på Madison Square Garden's side, hvor du kan finde alle de
events, som der kommer! God tur i New York, jeg var selv derover i NYC 5-15
september midt under terrorangrebet. Jeg var ovre og se Michael Jackson's
koncert!

Hilsen

Gregers Hansen
www.mjparadise.com