Kreidler billeder
Fra : Mikkel F. S. Anderse~

Dato : 30-11-01 21:41

Så har jeg fået lagt nogle billeder af min Kreidler ud på Internettet.
Kom indenfor og se på sagerne:

home.worldonline.dk/~Flott

Fra : Kim Larsen

Dato : 30-11-01 21:59

Det var ikke flott det jeg så, adressen passer ikke ?

Kim Larsen

Fra : Mikkel F. S. Anderse~

Dato : 30-11-01 23:51

hmmm.

Her virker det godt nok

Fra : Kim Larsen

Dato : 01-12-01 00:58

Hmm, nu virker den også her, underligt ??
Den er da flot, jeg har selv kørt på forgængeren en gang
Har du ikke overvejet at male fælgene i samme farve som stellet, det ville
se godt ud ?

Kim Larsen

Fra : Mikkel F. S. Anderse~

Dato : 01-12-01 11:10

Det var da en mulighed... Men jeg fik dem sølvfarvet, da stellet blev
lakert, og er egenteligt ganske tilfreds med resultatet.

Jeg leder dog efter en 5. gears motor... Men den er ikke fundet endnu

Fra : RpR

Dato : 01-12-01 14:36

> home.worldonline.dk/~Flott

Adressen passer meget godt, for flott, det er den =)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Mikkel F. S. Anderse~

Dato : 01-12-01 16:02

RpR wrote:

> Adressen passer meget godt, for flott, det er den =)
-klip-

Bukker mit hoved i støvet og takker.