12send.dk
Fra : Mickey

Dato : 30-11-01 17:02

Er der andre end mig der har fået reklamer tilsendt via SMS fra 12send.dk ?

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : Ghostbuster

Dato : 30-11-01 17:13

"Mickey" <news002@susie.dk> wrote in message
> Er der andre end mig der har fået reklamer tilsendt via SMS fra 12send.dk
?

Jeg har også fået smidt en i hovedet i dag.

Fra : Lasse Trudslev

Dato : 30-11-01 17:19

Lige så her' håber ikke det bliver den nye dille inden for spam ;o(((

Lasse
http://www.qsl.net/oz2dyu

Fra : Mickey

Dato : 30-11-01 17:31

"Ghostbuster" <ghostbuster@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har også fået smidt en i hovedet i dag.

og så 1000kr's spørgsmålet, hvor har de mit nummer fra ? (har aldrig før
hørt om siden eller givet nogen lov at sende reklamer til min telefon!)

- vindenhund.dk er også begyndt på det...

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 30-11-01 17:42

> (har aldrig før hørt om siden eller givet nogen lov at sende reklamer til
min telefon!)

Mon ikke 12send skulle have en lilel mail med et cc til forbruger@bt.dk (er
det ikke sådan mailen er?)...
Måske de ville stoppe det tis....

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Mickey

Dato : 30-11-01 18:57

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke 12send skulle have en lilel mail med et cc til forbruger@bt.dk
(er
> det ikke sådan mailen er?)...
> Måske de ville stoppe det tis....

det lyder som en rimelig god ide ;)

Fra : Claus Rolsted

Dato : 30-11-01 17:53

> - vindenhund.dk er også begyndt på det...

Ja, det er hammer irriterende.... Send en mail til vuf@VindEnHund.dk, hvor
du venligt, men bestemt frabeder dig den slags. Det har jeg netop gjort.
Sådan noget gider jeg ikke at modtage.

Mvh

Claus Rolsted

Fra : Mickey

Dato : 30-11-01 18:56

"Claus Rolsted" <rolsted@worldonline.dkNOSPAM> skrev i en meddelelse

> Ja, det er hammer irriterende.... Send en mail til vuf@VindEnHund.dk, hvor
> du venligt, men bestemt frabeder dig den slags. Det har jeg netop gjort.
> Sådan noget gider jeg ikke at modtage.

har sendt en kort men bestemt mail hvor jeg beder dem om at slette _alle_
data de har om mig - den her var venlig, jeg har jo selv i datidernes morgen
tilmeldt mig (men mener ikke jeg opgave tlf nummer!)

- 12send.dk fik hele armen...

Fra : GJ

Dato : 30-11-01 19:22

vindenhun har man selv tilmeldt sig ved at sige man var interesseret i
sms beskeder i et spørgeskema engang man fik lodder for

Fra : Mickey

Dato : 30-11-01 20:22

"GJ" <nospamming@zwallet.com> skrev i en meddelelse
> vindenhun har man selv tilmeldt sig ved at sige man var interesseret i
> sms beskeder i et spørgeskema engang man fik lodder for

no way - det har jeg _aldrig_ gjort!

Fra : John K

Dato : 01-12-01 15:37

> Ja, det er hammer irriterende.... Send en mail til vuf@VindEnHund.dk, hvor
> du venligt, men bestemt frabeder dig den slags. Det har jeg netop gjort.
> Sådan noget gider jeg ikke at modtage.

Er i sikre på at i så ikke har glemt at fjerne et eller andet flueben. JEg
er også tilmeldt hos Vindenhund, men modtager ingen SMS - kun e-mail som jeg
har valgt.

Mvh

John K

Fra : Fischer

Dato : 01-12-01 07:06

"Mickey" <news002@susie.dk> skrev i en meddelelse
> Er der andre end mig der har fået reklamer tilsendt via SMS fra 12send.dk
?

Ja - ret irriterende.
Jeg kan ikke se andet end det må være en klar overtrædelse af
markedsføringsloven §6a, så man kunne gå til politiet eller
forbrugerombudsmanden.

Faktisk ser det ud til at 12send.dk ikke fungerer lige nu. Jeg håber det er
fordi nogen har klaget til 12send's udbyder, og at denne har reageret!

*Fischer

Fra : Christopher Tracy

Dato : 01-12-01 13:14

Hej

> Er der andre end mig der har fået reklamer tilsendt via SMS fra 12send.dk
?

Ja nu har jeg også fået én (med mulighed for at vinde en PS2...) hvad er
deres hjemmeside-adr. ? www.12send.dk virker ikke, jeg ville jo gerne lige
se deres side, og høre dem hvor de har mit nr. fra, og kunne afmelde det...
For jeg mener da ikke de kan tillade sig ande sådan noget uden at man selv
har givet dem lov.

/C.T.

Fra : Claus Rolsted

Dato : 01-12-01 16:11

> ?

Ja....

> [...]
> deres hjemmeside-adr. ? www.12send.dk virker ikke, jeg ville jo gerne lige
> se deres side, og høre dem hvor de har mit nr. fra, og kunne afmelde

Hvis der er nogen, som får hul igennem til 12send (enten via deres
hjemmeside eller pr email), så giv lige besked her i NG'en, ikk' ....

Mvh

Claus Rolsted

Fra : Deaster

Dato : 03-12-01 09:14

--
"Claus Rolsted" <rolsted@worldonline.dkNOSPAM> wrote in message
> [...]
>
> Hvis der er nogen, som får hul igennem til 12send (enten via deres
> hjemmeside eller pr email), så giv lige besked her i NG'en, ikk' ....

Jep, ingen problemer, skrev en mail til webmaster@12send.dk

Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig
selv og ikke Microsoft.
Ny på Ng'er? Tjek www.usenet.dk

Fra : Claus Rolsted

Dato : 03-12-01 10:51

> Jep, ingen problemer, skrev en mail til webmaster@12send.dk

Taxi

Mvh

Claus Rolsted

Fra : Claus Rolsted

Dato : 19-12-01 21:58

"Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jep, ingen problemer, skrev en mail til webmaster@12send.dk

Den virker ikke for mig. Skriv i stedet hellere til en af disse - eller
måske endda alle sammen og lad dem få en smag af deres egen medicin :
Jacob@12send.dk ; Henrik@12send.dk ; Helena@12send.dk ; Lars@12send.dk

Mvh

Claus Rolsted

Fra : D9N

Dato : 04-12-01 12:32

jeg er ked af at sige det , men på 12send.dk har i nu selv bedt om at få
reklamer via sms *GG*
men det havde i nok opdaget hvis i læste hvad der stod før i accepterede..
og i kan gå ind og slette jeres profiler helt....

"det er ikke nok at læse overskriften for at få hele historien"

vh
D9N

Peace-Love-Harmony

Fra : Deaster

Dato : 04-12-01 13:38

"D9N" <trans@it.dk> wrote in message news:9uic7c$1hqp$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> og i kan gå ind og slette jeres profiler helt....
>
> "det er ikke nok at læse overskriften for at få hele historien"

Øhh, jeg har ikke nogen profil eller tilmeldt mig noget hos 12send.dk.

Fra : Mickey

Dato : 06-12-01 18:02

"D9N" <trans@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men det havde i nok opdaget hvis i læste hvad der stod før i accepterede..
> og i kan gå ind og slette jeres profiler helt....

jeg har aldrig tilmeldt mig 12send.dk - havde aldrig hørt om siden før jeg
fik den SMS...

Fra : Anders HJ

Dato : 06-12-01 02:22

Der var engang en fra 12send der ringede til mig for at sælge en service
hvor man kan benytte deres SMS-central til sine egne formål eller sådan
noget. Vidste godt nok ikke at de var gået ind i spam-branchen, men hvis de
køber mobil-numre af diverse danske sites som optager den slags
informationer kan de nok tjene en del penge på det (4 kr. pr. svar på de der
konkurrencer, tror jeg).

Det er i hvertfald irriterende.

Anders

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 06-12-01 16:30

> de nok tjene en del penge på det
Ja det gør de sikkert de har jo lige spammet med en konkurrence om et års
forbrug af SMS (tror værdien var 20.000kr)
Så det gør de vel!

PS. Hmm 20.000 kender en der raskt væk kan bruge 20.000 på et kvartal (hun
kan skrive med en hånd uden at se på tastaturet og ved præcis hvorfor nogle
ord der kommer frem forkert (T9) såå...)

Mvh.
Hans-Jacob
Siemens C45

Fra : D9N