DES-ALGORITME SVAR!!!!(Rico)
Fra : Hans

Dato : 30-11-01 13:59

Til alle!
Her har i svaret. Jeg synes derudover, at det er ens egen sag, om man vil
skrive pr. mail eller i gruppen, selvom en gruppebesked gavner flest. Der
kunne jo være grunde til at man ikke skriver det i gruppen.

Venlig hilsen
Hans F.

Hej Hans

Fandt et klasse Convert på nettet, der indeholder næsten den funktionalitet
som i leder efter!
http://www.jos.org/redist/srcserv/jos/util/Convert.java.html
I kan eventuelt bare kigge på metoden, toBin( int num, int size),
derkonvertere en integer til en bitstreng. Så er det jo bare et spg. om at
tilpasse den jeres problem, hvor i blot arbejder med bytes!

Det syntes vi newbier lød mærkeligt når vi ville have konverteret Strings
til bits, så jeg spurgte igen!

Hej Hans

I kan sagtens bruge metoden, du skal huske på at en string jo blot er et
chararray. Hvis du konvertere en char til en int og derefter benytter
metoden, får du en streng tilbage, der svare til integer værdien. Du skal så
blot benytte de første 8 tegn i strengen, da de vil udgøre din char værdi!

Derudover fandt jeg selv noget information på nettet:
http://www.unicode.org/unicode/reports/tr9/BidiReferenceJava/BidiReferenceTe
stCharmap.java.txt

Fra : Hans

Dato : 30-11-01 14:06

Derudover vil jeg lige tilføje:
Det er fantastisk hurtigt man får hjælp i den her gruppe. Der gik 1 time, og
så fik jeg et svar. Det er jo ikke så ringe endda .
Venlig hilsen
Hans F.

Fra : Lars

Dato : 30-11-01 19:47

Det var jo det, jeg sagde

/Lars

Fra : Jacob Winther

Dato : 01-12-01 22:03

Der var egentlig ikke nogen god grund til at jeg sendte svaret til Hans,
jeg tror bare at jeg rmate den forkerte knäp da jeg skulle sende svaret.

Venlig Hilsen
Jacob Winther