Andet multimedie
bentjuul 3670
Julebilleder
Fra : Helle

Dato : 30-11-01 11:39

Jeg har ledt og ledt efter søde julebilleder med børn, julemand, natur m.m.
Men jeg finder kun private fotografier også på gogle.
Er der nogen, som har nogle gode link til julebilleder evt. et gallery, så
vil jeg blive glad.

Hilsen Helle.

Fra : Ammitz

Dato : 30-11-01 13:13

"Helle" skrev d. 30-11-01 11:39 dette indlæg :
> [...]
> Men jeg finder kun private fotografier også på gogle.
> Er der nogen, som har nogle gode link til julebilleder evt. et

Gå ind på søgetjenesten "www.google.com" Søg efter: "Weihnacht bilder" -
"Weihnachtsman" - "Christmas photos" - "Juletid" el. "Julemarked" - ja,
lige hvad du kan finde i din fantasi, og slå op på fanebladet Billeder,
så har du en hel del at vælge imellem.
Herudover ligger der jo fotos på CD'erne til CorellDraw - som du måske
har adgang til?
Hilsen og god fornøjelse
Ammitz

http://www.kandu.dk/

Fra : webjensen

Dato : 30-11-01 13:12

"Helle" <Helles@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men jeg finder kun private fotografier også på gogle.
> Er der nogen, som har nogle gode link til julebilleder evt. et gallery, så

http://www.freefoto.com/christmas/
http://www.google.com/search?hl=da&q=christmas+pictures&lr=
http://12c4.com/bestbest/cmas3.htm

Er bare et par eksempler ved en Google-søgning på "christmas pictures" -prøv
selv.

mvh
webjensen

Fra : greta

Dato : 01-12-01 10:47

http://www.kandu.dk/

Fra : jopa

Dato : 01-12-01 18:15

"greta" skrev bla..
> begærer af juleting.

Greta prøv du at gå ind på nedenstående den er vældig nyttig til nye brugere
af usenet

jopa
www.jp-web.dk
www.webshop-jylland.dk med butiksløsning. Webhotel fra kr 40,-

Fra : greta

Dato : 02-12-01 11:36

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 02-12-01 11:45

"greta" <greta.news@kandu.dk> wrote in message

> Til jopa!
> Jeg må indrømme, du gjorde mig temmelig ked af det med din måde at
> håndtere mit svar,
> som ikke var til dig.
> venlig hilsen greta

Selvom kandu.dk ikke oplyser om det, er dette altså en nyhedsgruppe
(news:dk.edb.grafik) og ikke en tjeneste som kandu.dk har opfundet.
Samlingen af nyhedsgrupper kaldes også "Usenet", og der gælder særlige
regler man bør/skal overholde.

Disse regler er opført på http://www.usenet.dk og burde så sandelig
også være TYKT penslet ud på kandu.dk!

Sagen er den at et svar under en citeret tekst ikke skal have ">" foran
sig, da det ødelægger hele meningen med dette "hieraki".

Eks:
---

> Svarmulighed

Rettelse/tilføjelse
---

Jopa skrev blot en, faktisk ret venlig, henvisning til et regelsæt,
hvilket jeg synes er okay. Der var ikke noget personligt eller ondt
ment med det (tør jeg godt forudindtage).

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : jopa

Dato : 03-12-01 08:45

"greta" skrev bla..
> håndtere mit svar,

Kære Greta.
Jeg ville blot lære orientere dig om hvorledes man som ny bruger på Usenet
gebærder sig.
Mere er der ikke i det. Det var ikke for at moppe dig
Du skal være klar over at du ikke befinder dig på Kandu, men i en offentlig
nyhedsgruppe, og havde jeg ikke svaret dig var der en anden der havde gjort
det. Vær sikker på det.

Fortsat god fornøjelse på Usenet.

Fra : greta

Dato : 02-12-01 11:33