Ny DVD player
Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-11-01 23:08

Mac OS X ejere, kig i software update

opdateringen skulle bla tilføje DVD player til B&W samt de tidlige
G4'ere uden AGP-grafikkort.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>

Fra : MacMan

Dato : 30-11-01 00:25

I brevet "1f3nphu.1tgyzpo1cq0naaN%spam@reippuert.dk" skrev Morten Reippuert
Knudsen (spam@reippuert.dk) den 29/11/01 23:08:

> Mac OS X ejere, kig i software update
>
> opdateringen skulle bla tilføje DVD player til B&W samt de tidlige
> G4'ere uden AGP-grafikkort.

Virker ikke hos mig, den henter det hele og siger så at "installation was
interrupted"

- Morten

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-11-01 01:14

MacMan <nospam@nospam.com> wrote:

> Virker ikke hos mig, den henter det hele og siger så at "installation was
> interrupted"

strange, der var ingen problemer med at installere den hos mig - har du
installations opdatering 1.0 og 10.11 ?

Fra : MacMan

Dato : 30-11-01 15:04

I brevet "1f3nu9g.1ux7ghw1inzw6N%spam@reippuert.dk" skrev Morten Reippuert
Knudsen (spam@reippuert.dk) den 30/11/01 1:13:

> strange, der var ingen problemer med at installere den hos mig - har du
> installations opdatering 1.0 og 10.11 ?

Det er denne fejl jeg får:
http://musehullet.dk/picture1.jpg

Jeg har installeret alle opdateringer - bortset fra denne altså.

Jeg ville jo have prøvet at starte med udvidelser slået fra, men...

- Morten

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-11-01 23:32

MacMan <nospam@nospam.com> wrote:

> Jeg ville jo have prøvet at starte med udvidelser slået fra, men...

fra macfixit i dag...

DVD Player 3.0.1 for OS X is available via Software Update. It is now
also available from this web page. The update "delivers improved
performance and stability, as well as support for Blue and White Power
Mac G3 and Power Mac G4 systems with PCI-based graphics."

Install problems? When we tried to download and install it via Software
Update, it partially downloaded and then halted with an "installation
error" message that said we should try again and that the install would
pick up where it left off. We did. It did. Eventually we got a
successful install.

However, another reader was not as lucky and as so far been unable to
get past the error. When he later tried to use the stand-alone
Installer, as an alternative, the Installer would "hang while checking
the disk."

Direkte url til DVD player 3.01:
<http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=120089>

Fra : Jacob Toxwenius

Dato : 30-11-01 02:08

In article <B82C826C.10606%nospam@nospam.com>,
> [...]

> Knudsen (spam@reippuert.dk) den 29/11/01 23:08:

> Virker ikke hos mig, den henter det hele og siger så at "installation was

Installer'en fungerer fint på min B/W, Radeon PCI samt OS10.1.1. -Nu kan
jeg endelig bruge mit billige Creative DVD drev, yum yum :D

Mvh
TXW

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 01-12-01 03:15

> Mac OS X ejere, kig i software update

Jeg ku' bare ikke få min softwareopdatering til at finde den opdatering.
Imac'en ville godt, men ikke min bærbar. Pludselig slog det mig... DVD
drevet var pillet ud til fordel for et ekstra batteri! I med DVD drevet
og nu kunne softwareopdateringen levere varen. Jamen er det ikke
mageløst. Mac OS X det virker bare. (Dette er positivt ment - jeg mener
der er jo ingen grund til at downloade opdateringer til ting som
computeren ikke understøtter.)

/Martin

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 01-12-01 03:23

Jeg lagde i øvrigt mærke til at der med 3.0.1 kom et irriterende hvid
"resize" firkant i nederste højre hjørne. Selv i fuldskærms mode.

Og så er det da sjovt at den har danske menuer. (Ja jeg ved godt
hvorfor: Jeg har under "International" valgt dansk som 1. prioriteret
sprog.) Men hvis det er muligt for Apple at lave opdateringer der dækker
alle sprog ville jeg da meget gerne skifte til en dansk OS X.

/Martin