Delphi4
Fra : Håkon Hansen

Dato : 29-11-01 21:36

Alt om Data December have en fuld Delfhi 4 på den vedlagte CD. Nu har jeg
prøvet at installere den, men der er tilsyneladende en fejl på CD en og det
er ikke muligt for mig at få en ny fra AOD. Jeg har forsøgt. Er der nogen i
gruppen der kan hjælpe mig?
Håkon Hansen

Fra : Rikke Bendlin

Dato : 01-12-01 17:07

Hvis du har ADSL eller er villig til at ofre lidt internettid på det, kan
Delphi 6 Personnal hentes gratis på
http://www.borland.com/delphi/personal/del6personal_keyanddown_steps.html

- Rikke Bendlin =)

Fra : R. A. Larsen

Dato : 02-12-01 01:00

"Rikke Bendlin" <Rikke_Bendlin@mail.dk> wrote:

> Hvis du har ADSL eller er villig til at ofre lidt internettid på det, kan
> Delphi 6 Personnal hentes gratis på
> http://www.borland.com/delphi/personal/del6personal_keyanddown_steps.html

Eller købe Alt Om Data, December 2001 (det nyeste nummer). CD'en indeholder Delphi 6
Personal.

MVH, René
--
Using Virtual Access