SodaStream
Fra : Christian

Dato : 29-11-01 21:16

Jeg søger kontakt til en speedway-entusiast som ligger inde med muligheden
for at maile mig et godt billede af Ole Olsen hvor SodaStream reklamen er
rigtig tydelig...

Christian....
(livet er for kort fabrikssoda)

Fra : Søren L Hansen

Dato : 30-11-01 09:11

Christian <christian@trojborgvej.dk> wrote in article
<3c069996$0$31454$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
muligheden
> for at maile mig et godt billede af Ole Olsen hvor SodaStream reklamen er

Ja, men i stedet for speedwayentusiast fandt du en Sodastream-entusiast.
Se vores side: www.sodastream.subnet.dk. (Skru op for lyden inden du
trykker på knapperne!)

Men nu du siger det så har jeg nogle gamle MCrevy fra den gang jeg brugte
det meste af mine avispenge p at købe dem, og der var jo tit de billeder du
eftersøger. Ellers måske www.pebas.dk kan hjælpe, det er importøren.

--
Søren
s@motortosse.dk

Fra : Christian

Dato : 01-12-01 01:08

Hej søren..Kan du ikke sende mig et godt billede af den GAMLE
sodastream-maskine i høj opløsning?? Du skal ikke tænke over hvor meget det
fylder, jeg skal bruge det til an T-shirt.

På forhånd tak..

Christian
Søren L Hansen <lindholt@REMOVETHISperson.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:01c17976$9406a5d0$517010ac@pc4148...